SimplyClean by Oficer
2 2

108 posts in this topic

Witam. Jakiś czas już śledzę wątek B5Battalion. Zaczynałem na A4K szukając wiedzy i inspiracji i a teraz tutaj mam zamiar przesiadywać co jakiś czas. B5 mam w swoim posiadaniu od stycznia 2014, silnik AJM 115PS , na początku działo się niewiele, jak u każdego. Z wypasu nic specjalnego:

  • xenon + spryski lamp
  • radio 2 din syphony + BOSE
  • FIS
  • 2 el. szyby z przodu
  • ASR
  • hak zamontowany przez niemca (nie ori)
  • kierownica MF
  • kubełki w szmacie

Tak wyglądała po zakupie:

20140128_110327.jpg

20140128_110340.jpg

20140128_110355.jpg

20140128_110405.jpg

20140128_110416.jpg

20140128_110445.jpg

20140128_110456.jpg

Na szybko został "odeslajnowany". Ogólne bieżące naprawy, części eksploatacyjne itp, nowy aku BOSH S5 74Ah. Zdarzyły się ze trzy kolizje w tym jedna z mojej winy ale nikt nie jest idealny.

Przeprowadzone modyfikacje:

  • PDC + spawanie ze zderzakie
  • gładki przedni zderzak zespawany z dokładką
  • usunięte listwy z drzwi
  • turbo hybryda AWX/ARL
  • kat out, środkowy tłumik out, egr out
  • kolektor ssący z sharana + flansza egr
  • wskaźnik turbo boost w kratce nawiewu
  • 4 elektryczne szyby
  • bixenon hella 3 + drl h7 led cree
  • zwrotnica s4
  • heble przednie na patencie od @marcindlug: tylne zaciski 4-tłok i klocki z porshe boxter + tarcza 323mm z a8 d2
  • końcówki wydechu 80fi okrągłe
  • ringi zegarów z a6 c5
  • dekory back piano
  • podłokietnik
  • prawe lusterko z anglika

Plany:

  • gwint
  • koło 18/19
  • dokładka z cupry
  • lotka ala RS (czeka na przyklejenie)
  • progi S4
  • FMIC
  • wydajniejsze pompki
  • program
  • kierownica z tt 8j
  • rns-e led
  • recaro z a6 c5 z full elektryką

Reszta pewno wyjdzie w trakcie dalszych prac nad autem i rozwoju tematu. Na obecną chwile auto zimuje w takim stanie jakim jest, do zmiany mam czujnik ABSu, pomalowanie w końcu ramki wokół lewarka i założenie gałki ala b6 oraz wykombinowanie nowych czujników parkowania, bo moje podczas malowania szlak trafił. Czas pokaże co doradzicie i co mi do łba wpadnie. Tak auto wygląda aktualnie:

20161116_140249.jpg

20160811_121943.jpg

20161116_140440.jpg

20161116_140318.jpg

20161116_140305.jpg20161116_140232.jpg

20161116_140200.jpg

20160811_121943.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:kox:

Widze ze zderzakiem poszedłeś w moje ślady, bardzo dobra decyzja, cały pospawany zderzak robi robote, teraz tylko to jakoś położyć, dobre koło i będzie idealnie:epic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:kox:

Widze ze zderzakiem poszedłeś w moje ślady, bardzo dobra decyzja, cały pospawany zderzak robi robote, teraz tylko to jakoś położyć, dobre koło i będzie idealnie:epic:

Miałem zamiar zespawac zderzak z dokładką z octavii 2 ale sie niestety nie chciały połączyć. Hokej z octavii byl z PP a zderzak ABS

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, OficeR napisał:

Miałem zamiar zespawac zderzak z dokładką z octavii 2 ale sie niestety nie chciały połączyć. Hokej z octavii byl z PP a zderzak ABS

Masz moze foto jak to leżało ze sobą? ;)

Autko jak najbardziej na + ^_^

Powiedz jeszcze, egr poszedł totalnie out? Co z klapą gaszącą, bo też zastanawiałem się ostatnio nad awxem, bo więcej nie wykorzystam i tak w lato, do tego egra myślałem, że wywalić ale klapa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

170aedca63367df9c62c4b3c9abfd7a3.jpg

Jedynie takie foto z przymierzenia dokladki jeszcze nie przeciętej dokładki.

Ja całkowicie usunąłem egr. Doradzał mi Kowi. Kupiłem kolektor ssący od sharana, zaślepkę egr i flansze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jak bez klapy gaszącej? Jakaś znaczna różnica? Hamowałeś to może bo w zasadzie taki sam setup wpadłby u mnie i jestem ciekaw ile wyszło ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze? Nie widze różnicy z klapa czy bez niej. Może jakaś minimalna jest ale dla kogoś bardziej obeznanego w temacie była by wyczuwalna. Hamować nie hanowałem, chce wpierw zamontować fmic i większe pompki, moze z awxa i dopiero jechać do spakyego coby dwa razu nie latać.

Panowie po malowaniu mam mały problem. Lusterka nie reagują na elektryke. Były rozbierane do malowania a potem poskładane i teraz dupa. Sprawdzałem bezpieczniki 9 i 26 bo chyba one są odpowiedzialne za lusterka i sa całe. Ktoś mial podobnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I co poddajesz się z tą dokładką czy działasz dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
I co poddajesz się z tą dokładką czy działasz dalej

Narazie sie wstrzymuje. W obecnej formie tez mi sie podoba :) chce przez zime troche ogarnac pod maska, podczas rozruchu slychac tak jakby jeden gar nie pracowal rowno a po chwili to sie normuje. Mam do ogarniecia czujniki absu w lewym przednim i dzis jakas kurwa przerysowala mi zderzak tylni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

659d1a1a033a6a4fa5d43dd195899d36.jpg

Na Swieta sprawilem sobie maly prezent w postaci gwintu KW. Przod inox, sprezyny 1004, tyl zwykly. Na wiosne montaz jak sie uda kupic jakies sensowne kolo za sensowny grosz. Na nowy rok do ogarniecia blacha z przodu, wycieki plynu chlodniczego plus wymiana zbiorniczka na nowy, montaz galki ala b6 i lotki ala rs.

uszol and szafa like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabieraj moje 19 ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zabieraj moje 19 ;-)

Rozlozysz mi na raty? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystawiam na allegro a tam już można kupić na raty

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu męskie zawieszenie :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

c06f9583495d2206b11fbd648b326b1e.jpg

e9a41b78668a4c3a0353fd15dc979987.jpg

33932af3379b9af9295acc63383255e1.jpg

88b56dd4823eba915949493de9125275.jpg

Przy okazji kilku napraw pare pierdol doszlo do auta:

-lotka a'la rs w kolorze

-zarowki dwuwloknowe ( pala sie od razu po zaplonie )

- nowy zbiorniczek plynu chlodniczego + kruciec

- klocki z tylu (tak sie za nie zabieralem ze prawa felge wypadalo by w odrdzewiaczu wykapac

- oslona prawego przegubu

- galka z a3

- komplet isofixow

Teraz troche poprawic budżet i szukac jakies rolki 19" ;) na przyszlosc w planach:

- hample 280 z tylu

- progi z esy

- dokladka z cupry

- zaciski w żółć

- sciema szyb

Dalej czas i portfel pokaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gałka z a3 wymaga sporego skrócenia drążka polecam ten zabieg 456dbb2c94212315f5dc93bee5f6686c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

upitoliłem cały gwint plus z 5 mm ;) moze za jakis czas wincyj sie utnie ;)

wodz likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwint już na fotach na aucie? Co tak koza :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwint lezy i nabiera mocy urzedowej. Nie bede montowal jak kola nie mam. Chujowo to bedzie wygladalo ;)


Share this post


Link to post
Share on other sites
O 5.03.2017 at 17:51, OficeR napisał:

Gwint lezy i nabiera mocy urzedowej. Nie bede montowal jak kola nie mam. Chujowo to bedzie wygladalo ;)

 

 Jak tryb zima, w sumie kalendarzowa jeszcze trwa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, cos mo dzwoni ale jeszcze nie wiem w ktorym kosciele... mam ciezki dylemat a pro po felg na czarnucha. Wiem ze chce 19" i cos wiecej niz 8,5J. To 4 sztuki ktore siedza mi w glowie:

3571e24b14688d58ff23b2d1620fba80.jpg

19" 9J 33et

d868b2c026c21a1d1e48193583ca0b33.jpg

19" 9J 43et

1877f1b147fcdcea7402646445798e98.jpg

19" 8,5J 43et

7036b1d2d16f15c4954eca45b1756afe.jpg

19" 9J 60et+adaptery

Za cholere nie moge sie zdecydowac :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 :banan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również jestem za czwartą opcją. Fajna, masywna felga idealna do avanta :D Ewentualnie opcja numer 2 też jest bardzo przyjemna :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym obstawial 2 i 4 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speedline zdecydowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.