Różnice USA vs UE
1 1

20 posts in this topic

Wątek ma na celu pokazanie róznic miedzy wersją europejską a USA.

Różnice Zewnętrzne

- lusterka symetryczne w wersji poliftowej, przedlift - asymetryczne jak w EU

- tylna klapa na mała rejestracje w sedanie przed/poliftowym, w avancie tylko wersja poliftowa, przedlift miał taką jak EU

- zamek klapy jak w przedlifcie EU

- zderzak przedni bez wneki na rejke w przedlifcie, wersja poliftowa USA ma zderzaki z przedlifta, bardziej napompowane.

- w przedlifcie nie ma halogenów w zderzaku tak jak w EU, polift ma zmienione kratki i dołożone halogeny(są inne niż w wersji EU FL)

- występuje podkładka na zderzaku prostokątna dla rejestracji

- reflektory w wersji przedliftowej maja kierunkowskazy z pomarańczowym odblaskiem, w polifcie są lampy zespolone z pomarańczowym odblaskiem, swiatła świecą na wprost, nie jak w EU z przestawieniem soczewki na prawo

- tylne lampy maja obrys boczny, maja czerwony kierunek(EU ma pomarańcz)

Reszta różnic miedzy liftowych jest taka sama jak w EU

 

USA przedlift, wersja avant miała tylną klape taką jak EU

2%20przedlift%20USA_zpsl4x2kyvh.jpg

EU przedlift

4%20przedlift%20sedan%20EU_zpsgxlaslw2.j

3%20przedlift%20avant%20EU_zpsttbvr1hn.j

Polift USA

6%20polift%20sedan%20usa_zpsloecisgs.jpg

polift%20avant%20usa_zpspxqcfttu.jpg

Polift EU

1%20facelift%20EU_zpsm7bls1vz.jpg

5%20polift%20avant%20EU_zpsmaz3ncw0.jpg

 

Różnice wewnętrzne

- otwieranie tylnej klapy z przycisku w schowku drzwi kierowcy

- złącze diagnostyczne pod kierownicą jak w A6

- skóra perforowana na fotelach

- klamka schowka pasażera na środku

- dekory drewniane niedostępne w wersjach EU

- homelink na słoneczku, otwieranie bram garażowych

b5-001-1024x0683.jpg

autowp.ru_audi_s4_avant_us-spec_6.jpg

11721920_973304832714272_1109311191_n_zp

11748637_973304569380965_726604195_n_zps

11774805_973303866047702_565920223_n_zps

Share this post


Link to post
Share on other sites

u nas jeszcze spryski były płaskie a u nich widać jak w przedliftach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hak to też tylko na europe szedł? :grin: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

u nich tylko allroad miał haka 

 

 

 

:decayed: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry temat. Esowe zderzaki się chyba różniły. No i środek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esowe zderzaki tył przedlift/polift były różnice w dyfuzorze. W przednich esowych chyba tylko halogeny były inne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W środku perforowana skóra inna, ale jedno pytanie. Chłopacy ostatnio w b5 battalionie pisali, że różnica w jakości - to tak na poważnie? :co: Ja wiem, że hameryka itd. ale jest naprawdę taka przepaść? Bo patrząc na wykonanie niektórych nowych aut, to B5 jest naprawdę fajnie wykonane, to usa to już szał macicy, czy jak? :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, enczu napisał:

W środku perforowana skóra inna, ale jedno pytanie. Chłopacy ostatnio w b5 battalionie pisali, że różnica w jakości - to tak na poważnie? :co: Ja wiem, że hameryka itd. ale jest naprawdę taka przepaść? Bo patrząc na wykonanie niektórych nowych aut, to B5 jest naprawdę fajnie wykonane, to usa to już szał macicy, czy jak? :decayed:

moim zdaniem jakosć na rynek usa jest gorsza jesli chodzi o skóry.

Uzupełniłem opis

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Kowi87 napisał:

moim zdaniem jakosć na rynek usa jest gorsza jesli chodzi o skóry.

Uzupełniłem opis

Moim zdaniem bujda, nie wiem jaka polityke miało audi w latach produkcji b5. Ale pracuje w firmie gdzie składają m.in fotele do forda smax i galaxy na rynek europejski oraz hamerykański. Wszystkie coversy czy to skóra czy materiał/alcantara są wyciągane z identycznych boxów. To samo tyczy się pianek do foteli, które produkowane są za ścianą obok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też chwile robiłem na linii fotelii do VW, jak podotykałem plastików do biedy i full opcji to.. Trochę się zniesmaczyłem, że to ten sam materiał.. W rękach jak plastik jak plastelina bardziej.. To był mój taki pierwszy szok, gdzie zobaczyłem wykonanie elementów nowych aut i tych starych.. Moje osobiste podsumowanie - nowe auto wygląda świetnie jeśli chodzi o linie Audi, ale wykonanie jest gorsze. Co do kierownic, porównanie mojej B5 z nówką sztuką B9 i.. Sam nie wiem, fajnie się ją macało ale pierwsze wrażenie, to rozczarowanie mimo tego, że mi się podobało. Spodziewałem się efektu wow, gnuj w uj.. A tu no zajebiste, ale to nie to czego oczekiwałbym od auta z salonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam majac skóre z eu gdy siadłem do 2x amerykanek angela miałem odczucie że ta skóra jest gorsza poprostu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w środku jeszcze w US nie ma półki pod kierownicą chyba ;)

Kowi87 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do przednich lamp warto wspomnieć że US nie ma pozycji i chyba elektrycznej regulacji

Kowi87 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do s4:
W USA S4 było oferowane od późnego roku 1999, czyli nie było przedliftów.

Motor USA 250hp - Oznaczenie APB
Motor europa 265hp - Oznaczenia AGB/AZB

W USA dość popularne były S4 w automacie. S4 na europę szło tylko i wyłącznie w manualu.

Zderzak USA przedni z demontowalną blendą. Halogeny takie same jak europejskie polift.
ipcn5u.jpg

Tylny zderzak zupełnie inny niż europa S4 
Sedan:

s4rear1.jpg

Avant:
16710.jpg

Lampy przód/tył ta sama historia co A4. 
Klapa bagażnika ta sama historia co A4.
Zegary ta sama historia co A4 tylko w stylu S4.
W USA nie było dostępnych Recaro.
Homelink - ta sama historia co A4.
Schowek z klapką na środku, otwieranie bagażnika etc - nie wiem ale na 80% ta sama historia co w A4.

W stanach nie było dostęnego Audi RS4.

*Poza tym za nic nie znają się na 2.7 przez co S4 B5 ma u nich tragiczną opinię.


Co do A4
W USA 2.8 były najostrzejsze wałki dostępne do v6 30v. Ostrzejsze nawet od rs4. 

Co do używania skrótu UE / EU
https://www.youtube.com/watch?v=lIQZcDqwFVk

Kowi87 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

schowek i polka pod kierownica jest na aluminiowym stelażu nei są wykonane z plastiku jak w eu, tylko z tworzywa takiego jak deska

Kowi87 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na USA był jeszcze 2,7 254km wypuszczony

Share this post


Link to post
Share on other sites

oznacznie BEL, nigdy nie spotkałem go w b5, przeważnie c5 usa

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, peacenotwar napisał:

W S4 B5 USA był tylko motor  APB.
https://s4wiki.com/wiki/Generations

 

Z mojego info wynika, że kunia miał 255 nie 250, no ale wiadomo to szczegół :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwoli wyjaśnienia to dokładnie:

254 konie metryczne lub jak kto woli 251 koni imperialnych. ( To jest tyle samo. Dlatego też często w top gearze itp podają jakieś dziwne ilości koni, bo używają wartości imperialnych (np lambo aventardor ma 700km, ale imperialni mówią że mą 691))

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.