$4 B5 ZicoPL
0

188 posts in this topic

Witam Was serdecznie,
Chciałbym przedstawić mój projekt jakim to jest weekendowa zabawka S4 B5. Po dość długich i początkowo beznadziejnych, a wręcz demotywujących  poszukiwaniach stałem się posiadaczem tego egzemplarza w sierpniu 2016. Auto posiadało już kilka modyfikacji:
- SMIC
- DV Forge
- DP
- silikony na dolocie
- sprzęgło RS4
- całość wystrojona na 318HP/518Nm
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2
- tarcze hamulcowe Zimmerman nawiercane
- felgi Audi Avus 18"
Po zakupie auto dostało pakiet startowy w postaci:
- kompletny rozrząd z napinaczem Continental
- pompa wody SKF
- termostat  OEM
- pasek osprzętu Continental
- Olej silnikowu Motul 300V Power
- Olej skrzyni biegów i dyfra Motul Gear 300
- Płyn chłodniczy G13
- nowa chłodnica cieczy BEHR (oryginalna zaczęła się pocić na łączeniu rdzenia ze zbiornikami bocznymi)
- uszczelniacze półosi tylnych
- pompa wspomagania ZF (już wyleciała, gdyż po godzinie pracowała gorzej niż oryginał- nie polecam kaszany w postaci zamienników)
- filtr powietrza K&N
- nowy zamek drzwi kierowcy
- włącznik wentylatora F18/F54
Oraz kilka pierwszych modyfikacji:
- kompletny układ wydechowy z nierdzewki wraz z nowym DP tzw. "chinol"
- dystanse kół 10mm z centrowaniem
- dokładka zderzaka Cupra R OEM
- bixenon + regeneracja reflektorów ( jeszcze raz dzięki fafnasty za profi robotę!)
Co się dzieje teraz i najbliższe plany:
- heble przód Porsche Z18 Brembo- in progress (skończę w przeciągu tygodnia)
- koło - do końca 2016- i tutaj licze na Wasze propozycję i pomoc :)
- turbiny K04 RS6 + głowice z 2.4 + pompa Bosch 044 + wtryskiwacze 630cc + obicie sprzęła kevlarem= bezpieczne 400KM- do końca IKW 2017
Poniżej kilka zdjęć. O postępach będę informował w temacie :)
Pozdrawiam i do zobaczenia!

 

7de622016fbdd956gen.jpgf5e105a9a6db1813gen.jpg6dc8734cae14dceagen.jpg"b21e82fffccb96d6gen.jpgd23ca7ba40d5b23cgen.jpgf5644d87789b3752gen.jpgfc07da172e12f64cgen.jpg227a687ccb53e3cagen.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry zoltek :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na zabawke to naprawde fajna :naughty:

Co do koła, jak nigdy jestem przeciwny rantom, widze tutaj fajny concave i jako ze mocy troche jest to kapiec z napisem i bedzie robilo :kox: Co do propozycji kola, proponuje borbet A :grin: A na powaznie to jaka kwota do przeznaczenia na rolke?

uszol likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, enczu napisał:

Jak na zabawke to naprawde fajna :naughty:

Co do koła, jak nigdy jestem przeciwny rantom, widze tutaj fajny concave i jako ze mocy troche jest to kapiec z napisem i bedzie robilo :kox: Co do propozycji kola, proponuje borbet A :grin: A na powaznie to jaka kwota do przeznaczenia na rolke?

4000-5000

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajny kolor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest i cytrynka :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetny :-)

Naciapane z kanału...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładna eska w super kolorze,kibicuje temu projektowi :D

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, ZicoPL napisał:

Witam Was serdecznie,
Chciałbym przedstawić mój projekt jakim to jest weekendowa zabawka S4 B5. Po dość długich i początkowo beznadziejnych, a wręcz demotywujących  poszukiwaniach stałem się posiadaczem tego egzemplarza w sierpniu 2016. Auto posiadało już kilka modyfikacji:
- SMIC
- DV Forge
- DP
- silikony na dolocie
- sprzęgło RS4
- całość wystrojona na 318HP/518Nm
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2
- tarcze hamulcowe Zimmerman nawiercane
- felgi Audi Avus 18"
Po zakupie auto dostało pakiet startowy w postaci:
- kompletny rozrząd z napinaczem Continental
- pompa wody SKF
- termostat  OEM
- pasek osprzętu Continental
- Olej silnikowu Motul 300V Power
- Olej skrzyni biegów i dyfra Motul Gear 300
- Płyn chłodniczy G13
- nowa chłodnica cieczy BEHR (oryginalna zaczęła się pocić na łączeniu rdzenia ze zbiornikami bocznymi)
- uszczelniacze półosi tylnych
- pompa wspomagania ZF (już wyleciała, gdyż po godzinie pracowała gorzej niż oryginał- nie polecam kaszany w postaci zamienników)
- filtr powietrza K&N
- nowy zamek drzwi kierowcy
- włącznik wentylatora F18/F54
Oraz kilka pierwszych modyfikacji:
- kompletny układ wydechowy z nierdzewki wraz z nowym DP tzw. "chinol"
- dystanse kół 10mm z centrowaniem
- dokładka zderzaka Cupra R OEM
- bixenon + regeneracja reflektorów ( jeszcze raz dzięki fafnasty za profi robotę!)
Co się dzieje teraz i najbliższe plany:
- heble przód Porsche Z18 Brembo- in progress (skończę w przeciągu tygodnia)
- koło - do końca 2016- i tutaj licze na Wasze propozycję i pomoc :)
- turbiny K04 RS6 + głowice z 2.4 + pompa Bosch 044 + wtryskiwacze 630cc + obicie sprzęła kevlarem= bezpieczne 400KM- do końca IKW 2017
Poniżej kilka zdjęć. O postępach będę informował w temacie :)
Pozdrawiam i do zobaczenia!

 

 

bardzo fajny samochód, doinwestowany cieszy oko, plany również fajne, co do nadchodzącego setupu, na bezpiecznie dmuchniesz ze 450km :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :)

Wiem, że na tych gratach można spokojnie wypluć więcej, ale 400 z małym plusem będzie w miarę bezpieczne jeżeli tak to można nazwać :)

P.S. W jaki sposób poprawnie dodawać zdjęcia na forum? Poprzez komendę {option}[/img] niestety nie wyświetlały się poprawnie, ale widzę że został post edytowany i jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4osA6Fb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, CZORNY napisał:

4osA6Fb.png

Dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewentualnie zawsze na hosingu masz też link z BBCODE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, enczu napisał:

Ewentualnie zawsze na hosingu masz też link z BBCODE ;)

oki

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, enczu napisał:

Jak na zabawke to naprawde fajna :naughty:

Co do koła, jak nigdy jestem przeciwny rantom, widze tutaj fajny concave i jako ze mocy troche jest to kapiec z napisem i bedzie robilo :kox: Co do propozycji kola, proponuje borbet A :grin: A na powaznie to jaka kwota do przeznaczenia na rolke?

jo ranty do bolidow low&slow :decayed:

tutaj widzialbym jr11

przepoleruj go ino trochu bo przez lata ten fajny kolor stracil na blasku, po za tym bolid swietny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jr w takim budzecie jak kolega posiada i do tego co auto moze zaprezentowac byloby jak bbsy rs a na to naciagnac debice :decayed: Raczej przyjrzalbym sie ofercie vossena, rotiforma bo idzie cos wyrwac, sezon sie skonczyl i sporo jest fajnych rolek :) albo jakies oz ultraleggera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, uszol napisał:

jo ranty do bolidow low&slow :decayed:

tutaj widzialbym jr11

przepoleruj go ino trochu bo przez lata ten fajny kolor stracil na blasku, po za tym bolid swietny.

jr11 to bardzo ciekawa propozycja, myślę nad nimi tylko troszkę już chyba oklepane są.

Za polerkę wezmę się jak skończę hamulce. Studiuje właśnie temat wszelkich "chemikaliów" żeby ogarnąć to porządnie. Jeżeli masz sprawdzone środki będę wdzięczny za pomoc.

Godzinę temu, enczu napisał:

Jr w takim budzecie jak kolega posiada i do tego co auto moze zaprezentowac byloby jak bbsy rs a na to naciagnac debice :decayed: Raczej przyjrzalbym sie ofercie vossena, rotiforma bo idzie cos wyrwac, sezon sie skonczyl i sporo jest fajnych rolek :) albo jakies oz ultraleggera?

BBS RS- raczej odpada

OZ Ultraleggera- fajne ale co drugie S4 się na tym buja :)

Rotiform- również ciekawa pozycja 

Vossen- nie przyglądałem się tym kołom

 

Obecnie moim faworytem jest Radi R8-B12  19" (ogólnie raczej w kierunku 19 będę zmierzał, absolutne minimum to 18 ze względu na heble) przód 8,5J ET45, tył 10J ET42 takie jak na tej aukcji:

http://allegro.pl/felgi-radi-r8-b12-19-8-5j-et45-10j-et42-5x112-i5953837189.html#thumb/4

I tu pojawia się pytanie jak to się skomponuje bez rolowania nadkoli z tyłu, nie chciałbym przy budzie nic ruszać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzuć okiem na nadkola, nie trzeba rolowac :) bardziej martwilbym sie o przod jesli chcesz to fajnie spasowac to tam bedzie tarlo. Tylko z tego co widze to patrzysz na 8.5j i 10j a przy q to raczej powinna byc taka sama szerokosc, chociaz ludzie i tak lataja na roznych szerokosciach :) Moim zdaniem te Radi8 nie zrobia roboty ale Tobie maja sie podobac, ja tu widze taki race concave :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, ZicoPL napisał:

Za polerkę wezmę się jak skończę hamulce. Studiuje właśnie temat wszelkich "chemikaliów" żeby ogarnąć to porządnie. Jeżeli masz sprawdzone środki będę wdzięczny za pomoc.

Oddaj auto jakiemuś detailerowi, zrobi Ci raz a porządnie. Co z tego, że ja Ci podrzuce dobre środki jak nie bedziesz mógl ich wykorzystać tak czy siak ;) Polerka reczna? Odpusc... narobisz sie a efektów żadnych praktycznie i wszystkie krótkoterminowe do pierwszego, drugiego mycia. Kupno maszyny i nauka na swoim? Odusc.. ja później tylko żałowałem :grin: Trzeba mieć kupe czasu, cierpliwości i przedewszystkim warunki. Podsumowując przygotuj 1-1,5k a styknie Ci na korekte 3 etapową i kilka środków do pielęgnacji a i efekt będzie powalający. Moja rada to unikać zakładów zajmujących się tym profi bo koszą jak za zboże, dobrze znaleźć kogoś kto robi to na "podwórku" a czasem i lepiej niz te wszystkie firmy. Znam kilka osób, które moge polecić ale to pw jesli jestes zainteresowany.

30 minut temu, ZicoPL napisał:

I tu pojawia się pytanie jak to się skomponuje bez rolowania nadkoli z tyłu, nie chciałbym przy budzie nic ruszać.

Wszystko to kwestia opony i dystansu. Podaj w jakie parametry felg celujesz a reszte się dobierze. Po za tym szukałbym kompletu felg z identycznym et i szerokością.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, uszol napisał:

Oddaj auto jakiemuś detailerowi, zrobi Ci raz a porządnie. Co z tego, że ja Ci podrzuce dobre środki jak nie bedziesz mógl ich wykorzystać tak czy siak ;) Polerka reczna? Odpusc... narobisz sie a efektów żadnych praktycznie i wszystkie krótkoterminowe do pierwszego, drugiego mycia. Kupno maszyny i nauka na swoim? Odusc.. ja później tylko żałowałem :grin: Trzeba mieć kupe czasu, cierpliwości i przedewszystkim warunki. Podsumowując przygotuj 1-1,5k a styknie Ci na korekte 3 etapową i kilka środków do pielęgnacji a i efekt będzie powalający. Moja rada to unikać zakładów zajmujących się tym profi bo koszą jak za zboże, dobrze znaleźć kogoś kto robi to na "podwórku" a czasem i lepiej niz te wszystkie firmy. Znam kilka osób, które moge polecić ale to pw jesli jestes zainteresowany.

Wszystko to kwestia opony i dystansu. Podaj w jakie parametry felg celujesz a reszte się dobierze. Po za tym szukałbym kompletu felg z identycznym et i szerokością.

W sumie masz rację, nie wszystko trzeba robić samemu :)

19" 8,5J ET35-40

lub

19" 9,5J ET20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tylu et20 bedzie wystawac :) Rzuć okiem do mojego tematu, u mnie jest ET26 jak dobrze pamiętam przy 9,5J z tyłu. Celuj bliżej ET35 jeśli nie chcesz żeby wystawało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, enczu napisał:

Z tylu et20 bedzie wystawac :) Rzuć okiem do mojego tematu, u mnie jest ET26 jak dobrze pamiętam przy 9,5J z tyłu. Celuj bliżej ET35 jeśli nie chcesz żeby wystawało.

Danke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

w quattro wszystkie koła mają być takie same... i te jakieś radi beznadziejne :P sportowy wóz ( :grin: ) to i załóż jakąś fajną rolkę a nie byle co do pomników :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
w quattro wszystkie koła mają być takie same... i te jakieś radi beznadziejne sportowy wóz ( :grin: ) to i załóż jakąś fajną rolkę a nie byle co do pomników

x2, od samego początku o tym mówię :)

A co do korekty, jeśli nie masz maszyny porządnej, kosmetyķów to taniej wyjdzie oddać. Czasem na fb się trafiają konkursy to może się uda kiedyś. Kosmetyki tanie nie są, jeśli mowa o konkretnej robocie, więc + polerka to wychodzi dość ładna suma się robi, roboty też od groma jest. Ja na pewno po malowaniu kilku elementów na chociażby 2 etopową korektę, a jeśli będzie trzeba polecę w następne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, enczu napisał:

x2, od samego początku o tym mówię :)

A co do korekty, jeśli nie masz maszyny porządnej, kosmetyķów to taniej wyjdzie oddać. Czasem na fb się trafiają konkursy to może się uda kiedyś. Kosmetyki tanie nie są, jeśli mowa o konkretnej robocie, więc + polerka to wychodzi dość ładna suma się robi, roboty też od groma jest. Ja na pewno po malowaniu kilku elementów na chociażby 2 etopową korektę, a jeśli będzie trzeba polecę w następne.

I mądrych czasem dobrze posłuchać. Przekonaliście mnie :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.