B5 ebonyshwarz by uszol
1 1

395 posts in this topic

SILNIK: 1.8 20V 125ps ARG

KOLOR: LZ9W ebonyshwarz perfleffect

UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcówki wydechu Ulter N2-90RS

ELEKTRONIKA: domykanie szyb z pilota, szyberdach, centralny zamek, podgrzewane lusterka, 2x elektryczny szyby, 4x airbag, pół-fis

ZAWIESZENIE: gwintowane FK AK Street odboje przód ori tył custom, rozpórka gorna, rozpórka dolna, stabilizator 27fi

UKŁAD HAMULCOWY: przód zaciski czarny połysk 312mm tarcza zimmerman sport klocki ferodo premier, tył seria tarcze + klocki textar

WNĘTRZE: fotele komfort, skladanie oparcie kanapy, podłokietnik, gałka i kierownica s4 b5, podświetlenie bagażnika led

KOŁA:

było: Dare LM 18" 9j, opony Nankang NS20 205/35, przód et 25 tył et 17 + camber 4 stopnie

obecnie: Flatfive 18" 8,5j Imperial ecosport 215/35 przód et 30, tył et 40

BODY-KIT: grill s4 black mat, symetryczne prawe lusterko, tow strap czerwony

OŚWIETLENIE: lampy black mat, bi-halogen na soczewce hella3 by gwerty + obrysy w US i devil eyes, yellow fog lights, podświetlenie tablicy rejestacyjnej led

Było:

20170501_173418.jpg

37908190924692038861.jpg

WP_20170406_18_39_20_Pro.jpg

97869665242077891596.jpg

75004802158606781387.jpg

42523986379964007952.jpg

Obecnie: 

20170723_085207.thumb.jpg.8d30e7813754bf

20170723_085330.thumb.jpg.623eef7df0ab9f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszy kolor :decayed:

Daj chociaż znaczek w chrom do gryla bo tak to wygląda jakby Ci kto go zayebał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie cierpie chromu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

9j et 5 z przodu chcesz to spasować?


Share this post


Link to post
Share on other sites

to są już parametry które bez dystansu wyjdą poza obrys auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felga ma et 45, do tego przód dystans na przód 20mm i tył 15mm, żeby była jasność. Zobacze jak siądzie i będę myślał, w którą stronę działać. Pisząc et w opisie miałem na mysli już te po zdystansowaniu, troche was zmyliłem :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chyba że tak :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientuje sie ktoś, czy amory z fk ak street będą rozbieralne? Bo myślę o utwardzeniu. Polecacie jakieś warsztaty, które takimi rzeczami się zajmują? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dystanse.thumb.jpg.b502f9a63cd21e9c0a895

Przyszły dystanse, jutro przymiarki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydake mi sie, ze powinno fajnie usiasc :) Nie wiem jak nisko bedziesz schodzil ale nie zdziwie sie jak przod sie schowa i tak przez obnizenie i negatyw. Moze szereza felga zrobi swoje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza przymiarka, generalnie póki co :default_koza:. Ranty błotników przednich będą lekko do wypchania, dołożę odboje i lecimy w dół i wtedy prawdopodobnie wleci dystans 25mm, na tył jest plan taki żeby wsadzić błotnik między oponę a rant felgi i tutaj do wywałki będzie helper, dołożenie odboji i jako tako będzie to wyglądac.

WP_20160921_11_14_47_Pro.jpg

WP_20160921_11_15_48_Pro.jpg

WP_20160921_12_02_30_Pro.jpg

WP_20160921_12_03_05_Pro.jpg

WP_20160921_12_03_20_Pro.jpg

WP_20160921_12_02_45_Pro.jpg

Przód 

przod.jpg

Tył

tyl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie wiele trzeba by dobrze wygladac :-D czarny z zlotym, klasycznie i ponadczasowo :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie sztosik, lekkie kąty z tyłu i będzie jeszcze lepiej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, moto_zax napisał:

Dla mnie sztosik, lekkie kąty z tyłu i będzie jeszcze lepiej :)

Docelowo planuje :jerk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

skąd zamawiałeś dystanse? :co:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dystom.pl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo ładnie siadło :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie wyszlo. Ile cm obecnie do nadkola? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mierzyłem ale koza mega bo nie miałem nawet czasu skręcić gwintu, obecnie to jest setup chwilowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez mam profil 35 na nowym secie i juz tre bebechami a przydaloby sie jeszcze skrecic dziaada :D mysle ze nie uderzac znowu w 40 na 8.5 J...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Pablo15005 napisał:

Ja tez mam profil 35 na nowym secie i juz tre bebechami a przydaloby sie jeszcze skrecic dziaada :D mysle ze nie uderzac znowu w 40 na 8.5 J...

Nawet mi nie mów, dźwięki wydobywające się spod auta przy przejeździe przez progi bardzo nunu :grin:

Patrze tylko w lusterka czy aby nie zostawiłem wydechu, czy kawałka podłogi :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, uszol napisał:

Nawet mi nie mów, dźwięki wydobywające się spod auta przy przejeździe przez progi bardzo nunu :grin:

Patrze tylko w lusterka czy aby nie zostawiłem wydechu, czy kawałka podłogi :decayed:

Kwestia przyzwyczajenia, mnie już w ogóle przestały interesować obcierki. Wolę pośmiać się z ludzi, którzy idą chodnikami i wskakują na trawniki bo się boją, że wypadek jakiś :grin: Ostatnio jak jakaś starsza kobitka psa na smyczy podniosła ze strachu jak przyjebałem to fruwał :grin: Na progach to wszystko strzela, piszczy.. Ale póki co tylko raz udało mi się zawisnąć :D Jedyny minus.. U mnie przy 8.5 z przodu i oponie 35 ciężko elegancko posadzić auto, bo wszystko leży już prawie na ziemi :(

Auto od razu zupełnie inaczej wygląda, wystarczy jedna zmiana i można robić robotę :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie to siadlo :-D poka wnętrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wnętrze seria, posprzątam w środku to pstrykne coś ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś zrobiłem pierwsze kilometry, było ciężko momentami ale idzie tym jeździć, teren wstępnie rozpoznany i nawet ranty całe. :decayed: Pojawia się pytanie ile powinienem dymać w oponę na takim naciągu 3bary starczą? Bo auto strasznie pływa na zakrętach. Do tego kontrola ciśnienia raz na tydzień?

Jedna fotka wpadła, niestety jakość słabiutka.

WP_20160922_19_20_03_Pro.jpg.0a2cb7d78b5

Z nowych rzeczy to dziś dotarła pompa oleju

WP_20160922_16_38_44_Pro.jpg.281200d9c79

Dzięki wszystkim za dobre słowo :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.