B5 event
 

Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF
9 9

597 posts in this topic

Haha, jakie zakłady sobie robią :kox: niech jezdzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz oryginalnie skrzynie 5 bieg w quattro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ori, ale 6ka wrazie co jest pod ręką

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Michał napisał:

idę o flachę, że coś jebnie w ciągu najbliższych 5-7tys km:grin:

moim faworytem jest skrzynia, bo chyba jeszcze nie robiona? :kawa: :grin::grin:

7tys dla Kowiego to rok bezawaryjnej jazdy:decayed: Masz w tym motorze już napinacz rozrządu mechaniczny bez tłumika? Jak tak to dobrze bo ponoć ta konstrukcja więcej znosi. Dużo za te blaszki zapłaciłeś? Jak będziesz je montował to daj stalowe nity bo alu się urwą szybko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu się dzieje :grin:

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki plus minus termin odbioru auta ? :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Mefju napisał:

Tu się dzieje :grin:

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka

Jak co roku jak silnik pierdolnie, tym razem nie zdazył a wyjecha łz budy :polew:

5 godzin temu, Radim napisał:

jaki plus minus termin odbioru auta ? :smile:

Troche dużo jednoczesnie tematów do ogarniecia, bo i webasto ma wlecieć, ale mysle że pod choinke mi go przywiozą na lawecie, bo tam od krzyska wyjechać to masakra, na strojenie maja zamiar sobie go do góry podnieść:decayed:

18 godzin temu, Wandej napisał:

7tys dla Kowiego to rok bezawaryjnej jazdy:decayed: Masz w tym motorze już napinacz rozrządu mechaniczny bez tłumika? Jak tak to dobrze bo ponoć ta konstrukcja więcej znosi. Dużo za te blaszki zapłaciłeś? Jak będziesz je montował to daj stalowe nity bo alu się urwą szybko

blaszki po 110zł z kw, a napinacz w sumie nie wiem, krzysiek chyba sugeruje ten hydrauliczny, rocznikowo nie miał już hydraulicznego(albo odwrotnie bo nie wiem który jest który)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebel ogarniety

25289534_1498869380190524_57973256302011

Zwrotnice też w lakierze, ale zapomniałem fotki strzelić

Chłodnica oleju zakupiona

25158036_1498868830190579_22830356836110

Cały ten pierdolnik zwinałem w karton i poleciał do Turbo-Spaw na montaż

25394653_1498869933523802_46197901484685

 

szafa and Tobi like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kowi czy istnieje jakaś realna granica po ktorej przestaniesz modzić Szaraka ? :decayed: Graty hamulcow! Zazdroszcze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Radim napisał:

Kowi czy istnieje jakaś realna granica po ktorej przestaniesz modzić Szaraka ? :decayed: Graty hamulcow! Zazdroszcze ;)

az znajde inne hobby, jest ryzyko że młodemu bede kupował klocki hobbistycznie bo jak zaczałem na spokojnie przegladać chińskie zestawy to aż człowiek chce sie oderwac i samemu po składać, tylko na to potrzebne wieksze mieszkanie...

A z modów jakie bym chciał zrobić to airride i obszycie foteli, własciwie moge powiedziec że zrobiłbym już wszystko w tym aucie, noo może RWD i film na koniec:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klocki mnie też ostatnio wciągnęły, miałem tylko sprawdzić jakość chińczyków.. a złożyłem do końca... :facepalm::decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktos jakies sprawdzone dojscie do wtryskow al?



Kur.. nie tu sie dodalo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ktos jakies sprawdzone dojscie do wtryskow al?

Chcesz sprzedam swoje, ale po nowym roku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ktos jakies sprawdzone dojscie do wtryskow al?

Chcesz sprzedam swoje, ale po nowym roku
Troche pilne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ktos jakies sprawdzone dojscie do wtryskow al?

Chcesz sprzedam swoje, ale po nowym roku
Troche pilne
Dzwon do Cobrettiego, moze bedzie cos miec na stanie, jak cos ja w przyszlym tygodniu zamawiam hf80 to jak przyjda moje beda do sprzedania ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 15.12.2017 at 11:24, Radim napisał:

Kowi czy istnieje jakaś realna granica po ktorej przestaniesz modzić Szaraka ? :decayed:

Chyba jak sie.podloga zlamie:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Damian napisał:

Chyba jak sie.podloga zlamie:decayed:

Albo silnik z budy wyrwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już napisałem jaka jest realna granica

az mi rząd powie koniec! jak mam kupić c6 czy stare B8 to wiecie co? zaczekam aż mnie będzie stać na wersje na gwarancji

;) B5 z początkiem roku wjedzie na do warszatu ,przeslizg duzy ale mamy czas, hf100 wypluły wydajność 110g wiec teraz aby głowica sprostała zadaniu...

malować cały silnik na złoto? bardzo wkórwie społeć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic nie maluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie głowica złota a dół czarny:tongue4:

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 26.12.2017 at 03:07, Kowi87 napisał:

Ja już napisałem jaka jest realna granica

az mi rząd powie koniec! jak mam kupić c6 czy stare B8 to wiecie co? zaczekam aż mnie będzie stać na wersje na gwarancji

;) B5 z początkiem roku wjedzie na do warszatu ,przeslizg duzy ale mamy czas, hf100 wypluły wydajność 110g wiec teraz aby głowica sprostała zadaniu...

malować cały silnik na złoto? bardzo wkórwie społeć?

kowi skoro ruszasz juz takie moce to ogarnij glowice zeby niebylo strachu.....juz ten 1000zl chyba nierobi roznicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

głowica już ogarnieta, porting też.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Kowi87 napisał:

głowica już ogarnieta, porting też.

ile takie cus kosztuje(portning,walek masz stary czy od czegos nowego?gniazda wtryskow tez robili?) jade w sobote ogladac a4 b6 s-lina 131ps  6 biegow i chyba tez bede szedl w jakies 250-270ps  jak kupie

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, krzysiek23 napisał:

ile takie cus kosztuje(portning,walek masz stary czy od czegos nowego?gniazda wtryskow tez robili?) jade w sobote ogladac a4 b6 s-lina 131ps  6 biegow i chyba tez bede szedl w jakies 250-270ps  jak kupie

A nawet nie wiem, robie wszystko kompleksowo, o skrzyni 6tce myślałem, tylko szkoda mi dyfra(torsena), bo bym musiał przekładke robić pod dyfer 6ke. Ale pewnie w ciagu roku to nastąpi jak sie juz odkuje z tym autem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kowi87 napisał:

 jak sie juz odkuje z tym autem

:nabijasie::grin::grin::grin:

 

 

 

 

 

 

 

musiałem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
9 9

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.