A4 Avant 1.8tq
2 2

120 posts in this topic

Siemano!

Chciałbym przedstawić mój pocisk: 

A4 z 2000 roku, modelowo 2001 z Szwajcarii.  ogłoszenie sprzedaży

Silnik AWT 1.8t seryjnie było 150 KM.

u1dTXC6.jpg

 

Niestety jak widać trochę "spolerowałem" sobie zderzak i brakuje klamek :kox:

 

Z rzeczy najważniejszych dla mnie autko posiadało:

  • Quattro
  • 1.8t 
  • Dupeczkę avanta
  • grzane fotele przednie

Z innych rzeczy ciekawych:

Rzeczy które zrobiłem: 

  1. osłona przegubu była porwana
  2. wyciek oleju z tylnego mostu (wymiana oleju + uszczelniacze)
  3. Wtryski 320cc
  4. DP 
  5. Dolot 3" => 2.5" (chyba + redukcja na ori k03)
  6. full fis + nowy LCD
  7. LPG na reduktorze KME Twin, wtryskach 130ln baracuddach, 67L butli, 8mm przewodach farro, wlew pod klapką i ECU staga
  8. sprzęgło od AWX
  9. Uszczelka zaworów, korbowodu i skrzyni
  10. Wymiana oleju w skrzyni
  11. Stożek + osłona termiczna http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/f77d9e89b3d6830fdb027f27438db0a5.jpg i http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/c419a54af25567bd030d731fab1c1ba3.jpg
  12. wymiana oleju w silniku + filtr KN (podobno większy niż ori i zabezpiecza przed suchym startem), płyn hamulcowy ate typ 200, świece NGK pr6q platynowe, filtr kabinowy z węglem aktywnym, po perypetiach filtr paliwa zmieniony
  13. Regeneracja ABS (chociaż dalej mam błąd w silniku rough road)
  14. DV z cupry ale chyba już się uszkodził, brzmi jak BOV chociaż został sprawdzony przez mechanika i trzyma ciśnienie
  15. nie działał 1 głośnik, dokupiłem wtyczkę której nie było (?????????) i gra (dodatkowo, w drzwiach znalazłem 3 ślimaki)
  16. Czyszczenie przepustnicy i nowa uszczelka
  17. naprawiłem przerywacz kierunkowskazów
  18. dorobienie dodatkowego kluczyka
  19. zamontowany samopoziom
  20. wymieniona prawa lampa
  21. zamontowany catchcan na patencie
  22. zamontowany fmic 230mm z custom rurami
  23. wymiana płynu wspomagania na LHM total plus
  24. zamontowana konsola 2din
  25. 4 elektryczne szyby 
  26. duzy hamulec przód 345 s4b6
  27. duzy hamulec tył s4 b5fl z adapterem
  28. zmiana sondy lambdy
  29. wymiana pompki centralnego, baterii pilotów i zakodowanie
  30. zamontowanie na stałe wideorejestratora (ale będzie do poprawki)
  31. bix
  32. nowe świece 6q (07.12.16 - 271,5kkm)
  33. nowe cewki
  34. przewody hamulcowe w oplocie  - powiedzmy, są tylko na froncie ale tył juz leży obok i czeka

 

 

 

Plany:

  1. heble 345mm przód 300mm tył
  2. hybryda + moc jakoś 250-280 + wtryski 460cc  będzie gt29 i 3xxkm
  3. bixy 
  4. fotele z a6c5 
  5. tylne elektryczne szyby
  6. stalowe oploty przewodów hamulcowych
  7. naprawienie braku otwierania z pilota - pewnie pompka lub antena się zepsuła
  8. poprawki lakiernicze ubytków jakie są (może za rok oklejenie całości na parę lat na czarno albo coś)
  9. jak się amory rozwalą to jakiś gwint może
  10. wymiana albo fazatora (bo się troche odzywa i cieknie) albo tylko uszczelki
  11. zrobienie coś z luzem na hamulcu ręcznym
  12. osłona silnika metalowa
  13. nowa rolka
  14. wkład dyfra z v8
  15. skrzynia env/ftm 6gang
  16. chlodnica oleju z podstawką na termostacie
  17. wydech 2.75"
  18. wymiana sondy lambdy

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

idzie w dobrą stronę i plany też na plus, a te tarcze co masz teraz to seria? i jak to są 16ki felgi to chyba masz za małe opony bo wydają się spore jak na 16"

Share this post


Link to post
Share on other sites

na fotce czarne felgi to OZ racing 17" 205/45 - letnie :) wg. warsztatu co mi je zmieniał są za małe, ale te kokretne yokohamy mają wyższą nośność i są w sam raz.

 

Heble są obecnie seryjne - raczej wiem że są prawie nowe, ale nie przeglądałem jakie koleżka kupował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musiałbym przeczytać jaki jest wybity numer na jarzmie. bo wydają się większe, może to 312. no opona za mała, ale to na nic nie wpływa poza komfortem i przekłamaniem na liczniku.

albo sprawdź czy się da wrzucić 15" felge, jak tak to seria :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

takiego felunku nie mam ;) ale moze po prostu jakoś zmierzę średnice tej tarczy przedniej. sprawdziłem rachunki (w których miał być ten z wymiany tarcz i klocków) i niestety nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na jarzmie powinien być w widocznym miejscu wybity numer 301 lub 451 , 301 to 288 a 451 to 312,

http://olx.pl/oferta/swap-jarzma-451-na-tarcze-312mm-zaciski-zwrotnice-golf-leon-a3-toledo-CID5-IDaasIF.html#2420c5f607

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to popatrzę ale będzie ciężko bo ślepy jestem ^_^ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie to bardziej wygląda na 4000 lub 2880, pokorodowane mocno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra, po drugiej stronie jest wyraźne 301 ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powodzenia w realizacji modów ! Gartki zakupu :hi:

mophk likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

póki co, raczej bedzie dłuższa przerwa. może się uda fmica i zacisk tył ogarnąć w jakimś stopniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba zdradzę b5 na rzecz b7 z swapem 2.7bi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

rzeczy które zrobilem cd:

19. zamontowany samopoziom
20. wymieniona prawa lampa
21. zamontowany catchcan na patencie:

WdX5wcX.jpg

dwie klamry gumowe z brico deport, dwie śruby 10x25, nakrętka 10, 4 podkładki i płaskownik 40x25 chyba.  Poskręcałem i na srubę 6x25 przykręciłem (dwie podkładki) w miejsce oryginalnego mocowania puszki filtra. Niestety pucha jest pod kątem ale mogę dokupic jakiś inny płaskownik i będzie dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

248ee8e0858ac56cb1eef7b1b9e43216.jpgc00d35d9f1216c9786cab9dc305dc218.jpg926f5d69e11d1492827871a41b848df7.jpg

a tak siedzi pod maską.

Share this post


Link to post
Share on other sites

22. zamontowany fmic 230 z custom rurami
23. wymieniony płyn wspomagania

fura jak nowa. po czipsie i tym fmicu nie czuje turbo dziury a jedzie lepiej.  ogolnie polecam :D

płyn wspomagania był czarny, układ został przepłukany i zalany LHM total plus od citroena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawaj foto jak Ci wyszedł ic i wykres z hamowni :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W benzynie zatkana odma nie może być zatkana że zrobiłeś powrót? Jest tam jakiś filtr?

Naciapane z bagażnika...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, michcio88 napisał:

Dawaj foto jak Ci wyszedł ic i wykres z hamowni :D:D:D

kiedyś mnie na hamownie będzie może stać :P

 

1 godzinę temu, OGr napisał:

W benzynie zatkana odma nie może być zatkana że zrobiłeś powrót? Jest tam jakiś filtr?

Naciapane z bagażnika...

z odmy idzie redukcja na mniejszy wąż, potem do tanka, i z tanka po bożemu przez drugą redukcję (odwrotną) do dolotu. w tanku mam 3 druciaki :decayed: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ale nie można było rury przed turbo po prostu zaslepic?

Naciapane z bagażnika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest po bożemu układ zamknięty i tego sie trzymam. w pierwszej wersji miał być tylko tank, ale mój gazownik (soul87, polecam) mi to wybił z głowy.

 

24. zamontowana konsola 2din.

http://imgur.com/UZIY5cB - 2 din w samochodzie

http://imgur.com/MzJ012P http://imgur.com/8wCEECp http://imgur.com/eXCIFdbhttp://imgur.com/LwEPGAQ - fmic z zewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inne zdjecie z II din jest.. jakie radio do tego wrzuciles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za nisko go opuściłeś, byle zagapienie go rozwali na parkingu:tongue4:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Pablo15005 napisał:

inne zdjecie z II din jest.. jakie radio do tego wrzuciles?

to co było :v 

 

http://i.imgur.com/UZIY5cB.jpg 

1 godzinę temu, Kowi87 napisał:

Za nisko go opuściłeś, byle zagapienie go rozwali na parkingu:tongue4:

ee, nie. jest chyba wyżej niz wyglada. zresztą nie ja robilem ale jest zapas od dokładki/osłony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o FMIC, jest za nisko, tak wiec uważaj jak kobicie dasz auto do parkowania przed wysokim krawęznikiem;)

mophk likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.