A4 B5 Daily Santorin Blue
2 2

61 posts in this topic

Jako, że od czasu do czasu zaglądam na forum :decayed:  przedstawię swoje auto. 

Poprzednie auta oczywiście VAG :kox:

gulf_zpsnw6ztp1s.jpg IMG_1886_zpseukotkxq.jpg

Autko jakiś większych modyfikacji nie będzie przechodzić ale od czasu do czasu coś wpada :)

Audi A4 B5 AFN 1998r

jakieś wyposażenie jest:

 

W chwili zakupu:

- tempomat 
- climatronic  
- 4 poduchy powietrzne 
- podłokietnik 
- 4x elektryczne szyby 
- elektryczne lusterka, prawe duże ang. 
- białe podświetlane zegary z FIS 
- podgrzewane stołki recaro alcantara/skóra 
- podświetlane kratki nawiewu
- wewnętrzne fotochrom 
- konsola 2din z symphony 
- bose 
- kierownica multifunkcyjna 
- relingi w polerce  
- drzwi, błotniki, grill lift 
- daszek rs
- zespolone valeo lift 

DOŁOŻONE:

- żółte halo home made z b6
- sprężyny weitec -40 mm 
- felgi 18'' 8j Wzór RS4  
- pdc
- Pakiet led do wnętrza
- Wskaźnik doładowania w kratce
- Kamera cofania
- Ramiona wycieraczek Passat FL
- Zmieniarka mp3
- Bixenon
- DRL LED w długich

SILNIK 

- Wtryski 216
- kolektor AWX
- Przelot 2,5 cala
- skrzynia 6

PLANY

- C/L Home
- Podsufitka lift
- Gewinde

Aktualna moc 139km 290NM

2014

IMG_4268_zpsojkkyw7k.jpg

IMG_4260_zpsn30bzbyd.jpg

IMG_4286_zpsoaq7bg1k.jpg

DSC_0546_zpsnkx6joir.jpg

DSC_0429_zpsb7hfofq8.jpg

DSC_1233_zpsncc4kwta.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eleganko zrobione, delikatnie i z klasą. Środek miażdzy :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super :)

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

ramki do zmiany :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 21.04.2016 at 21:09, CZORNY napisał:

ramki do zmiany :D

trzeba pierw auto zrobić, co by gańby forum nie przynieść :)

a tak żeby nie było że nic się nie dzieje wpadł wskaźnik

 

wersja dzień i noc, docelowo ramka w czerń pójdzie :)

DnN_zpsbljwh1zj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ta moc i moment takie kiepawe? Na seryjnych gratach idzie więcej wyciągnąć samym chipem niż masz teraz u siebie... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Fazi napisał:

Co ta moc i moment takie kiepawe? Na seryjnych gratach idzie więcej wyciągnąć samym chipem niż masz teraz u siebie... 

prawdopodobnie jest tu jakiś "dziki" program przez poprzedniego właściciela zrobiony bo nie wydaje mi się żeby na samych gratach tyle wyszło. A dopiero jak wsadzę turbo awx to pojadę stroić :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seria 110km przewaznie sie robi na 135-140km, jesli był to gotowiec to 130km najczęsciej łapie(to bezpieczny i pewny przyrost na kazdego AFN). Po zmianie wtrysków jesli pompa jeszcze wydajna to 145-150km jest do ugrania, to samo mozna spodziewać sie po zmianie samej turbiny na AWX, a wtryski i turbo dadzą moc w okolicach 160km:tongue4: tu jest kiepski wynik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kowi87 napisał:

Seria 110km przewaznie sie robi na 135-140km, jesli był to gotowiec to 130km najczęsciej łapie(to bezpieczny i pewny przyrost na kazdego AFN). Po zmianie wtrysków jesli pompa jeszcze wydajna to 145-150km jest do ugrania, to samo mozna spodziewać sie po zmianie samej turbiny na AWX, a wtryski i turbo dadzą moc w okolicach 160km:tongue4: tu jest kiepski wynik.

u mnie turbo niedomaga, hamowany był przy zacinającej się kierownicy, dlatego myślę co by włożyć awx

Share this post


Link to post
Share on other sites

nowy bucik na przyszły sezon :)

DSC_1120_zpsjnnbkeue.jpg

DSC_1121_zpssg0k7mpe.jpg

A tu z nowym deklem, na lato pójdzie w proszek :)

DSC_1186_zpsvhbrpkw7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ori 8j czy rs4 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, robertjudi napisał:

ori 8j czy rs4 ?

podjebaki 8j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo posmarowales?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, robertjudi napisał:

Dużo posmarowales?

w śmiesznej kasie bo 400 zł ale w stanie "do odświeżenia"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja poluje na rs4 ori ale widzę że dużo trzeba liczyć... Albo dare LM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, robertjudi napisał:

Ja poluje na rs4 ori ale widzę że dużo trzeba liczyć... Albo dare LM

to już trzeba dobrze posmarować, polowałem skromnie na flaty, a te przypadkiem wziąłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flaty miałem 2 sezony i byłem zadowolony ale czas na zmiany xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpadł drugi komplecik poliftów do przyrezania, póki co pod bi-halo, docelowo będzie bixenon 

726c1dfe4901b86dd0e9e86d7da1_zpscwadzac7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda czasu na bihalogen

Bix Odrazu

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, fafnasty napisał:

Szkoda czasu na bihalogen

Bix Odrazu

zrobiłbym może o drazu ale mam złe doświadczenia z panami milicjantami - przynajmniej raz w miesiącu kontrola i czepianie się :) chciałem dołożyć spryski ale znając moje możliwości to trochę potrwa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały update, wpadło lato na ten sezon :decayed:

DSC_1451z_zpsggqhrvot.jpg

DSC_1450z_zpsd2zprj1e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie to wygląda... Pojeby czy ori?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, robertjudi napisał:

Fajnie to wygląda... Pojeby czy ori?

Podjeby made in italy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda ciekawie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo spoko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.