Podłączenie przycisków poliftowych w przedlifcie, bez użycia isostatów (jak ori)
1 1

4 posts in this topic

Witam, w związku z wymianą konsoli na poliftową, musiałem także zmienić przyciski jak wiadomo :) Nie chciało mi się bawić w isostaty i inne kombinacje, dlatego postanowiłem podłączyć wsio pod ori przekaźnik.  ;)

Ogólnie nic skomplikowanego :decayed:

Pin wtyczki do włącznika halogenów (w nawiasach grubość oraz kolory przewodów):

1 - podświetlenie przycisku (0,35, szaro-niebieski)

2 - dioda informująca o włączonych halo podłączona pod przewód biało-zielony z przekaźnika z pinu 5 (0,35 biało-zielony)

3 - masa (0,35 brązowy)

4 - do przewodu szaro-zielonego wychodzącego z przekaźnika z pinu 8 (0,35 szaro - zielony)

6 - do przekaźnika pod pin 1 (0,35 biało - żółty)

Piny wtyczki przeciwmgielnego:

1 - podświetlenie przycisku (0,35, szaro-niebieski)

2 - dioda informująca o włączonym przeciwmgielnym podłączona pod przewód szaro-biały z przekaźnika z pinu 2 (0,35 szaro - biały)

3 - masa (0,35 brązowy)

4 - do przewodu szaro-zielonego wychodzącego z przekaźnika z pinu 8 (0,35 szaro - zielony)

6 - do przekaźnika pod pin 3 (0,35 biało - żółty)

Przekaźnik z oznaczeniem 397 / 8D0 907 701

20110623978.jpg

20110623979.jpg

Piny przekaźnika:

1 - do przycisku halo pod pin 6 (0,35 biało - żółty)

2 - do lampy przeciwmgielnej (1,5 szaro - biały)

3 - do przycisku przeciwmgielnego pod pin 6 (0,35 biało - żółty)

4 - bezpiecznik S4, czyli podświetlenie tablicy :decayed: (0,5 szary)

5 - do halogenów (1,5 biało - zielony)

6 - masa (1,5 brązowy)

8 - bezpiecznik 36, 15A (1,5 szaro - zielony)

9 - bezpiecznik 5, 10A (1,5 czarno - czerwony)

14 - do włącznika świateł pod pin 2 (1,5 żółto- czarny)

Śmiało możemy wykorzystać 4ry przewody, które mamy z przycisku przedliftowego, czyli:

- szaro - zielony 1,5,

- szaro - biały 1,5,

- szaro - niebieski 0,35,

- brązowy 0,35.

Przekaźnik znalazł swoje miejsce, tam gdzie reszta, czyli pod zegarami, skąd jest blisko do masy oraz bezpieczników.

Schemat graficzny wykonany przez pawelwor

27f21db1046120c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. PrzerabiaĹem to parÄ dni temu.

PrzejĹcie z 97r 1 lift -> 2din po lift . Posiadaczom tego samego rocznika co mĂłj, by nie musieli tyle szukaÄ w kostkach odpowiednich kabli.

1)Kostka czerwona (dokĹadnie czerwono-fioletowa) jest to pin 3(Kabel biaĹo-zielony) .

2)Kostka niebieska (niebiesko-fioletowa) kostka pierwsza z brzegu, pin 1 (kabel biaĹo-szary)

3) Pin 14 z przekaĹşnika idzie do kostki şóĹtej (şóĹto-fioletowa) obok czerwonej, do przewodu jak siÄ nie mylÄ ĹźĂłĹto-czarnego (po wĹÄczeniu ĹwiateĹ idzie 12V).

Ps. Przewody ktĂłre zostaĹy nam po starych guzikach (grube biaĹo-şóĹte) izolujemy i zostawiamy. Bo z nowych kostek i tak ciÄgniemy je do przekaĹşnika.

Tak na szybko to chyba tyle ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak poradziłeś sobie z klimatronikiem ? 

P.S

Uzupełnij profil bo nawet nie wiadomo jakie masz auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.