B5 event
 

Laser red avant!
1 1

33 posts in this topic

Po przygodzie z żabą na 18 wracam do B5 tym razem Fl Avancik.
Dane:
1999r Avant 1.8T Tiptronic
Wyposażenie jakie było w aucie fabrycznie:
- 5 biegowa skrzynia w Tip
- Tempomat
- Podłokietnik x2
- Składana tylna kanapa
- Tapicerka welurowa
- Elektryczne lędźwie
- Sub w bagażniku
- AIR-BAG
- 2 elektryczne szyby
- 2 elektryczne lusterka
- ABS
- Climatronic
-Felgi Audi 16 - wzór Brillant (zostaną na zimę)


Zmiany które zastałem:
- Lampy Led tył :decayed:
- Radio pionner
- Centralny z pilota - nie oryg..
- Domykanie szyb z pilota



Plany:
- Założone oryginalne lampy tył 2 LF
- Zakupiony kit -40 KW
- Lusterko w kolor prawe duże

- Grill na czarno
- Fele Avus/Brillant/Five Flat 17/18" :eusathink:
- Lampy przód czarne + Bi h7 lub Koito
- Kierunki USA
- Fotele grzane
- Wymiana podświetlenia wnętrza
- Dekory piano/czerwone welur
- Kierownica do Tiptronica
- Gładki zderzak
- Dokładka zderzaka tył RS/S??
- Lotka/daszek klapy
- Ogarnąć audio - słabo gra sub
- Grzane lusterka
- FIS
- Tłumik końcowy ??:eusathink:
- Przyciemnienie szyb ??
- Zaspawać dokładki i w kolor
- Ogarnąć komorę silnika


W tej chwili po za eksploatacyjnymi sprawami chcę doprowadzić auto do porządku.
Na zimę zabezpieczona woskiem.



Mile widziane pomocne komentarze! :smile:
Audi_a4_b5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw muszę się zająć takimi rzeczami jak:

1. Wymiana klapy tył- bo woda przy stopie się dostawała i ruda jest...
2. Wycieraczka tył się przycina- wystarczy nasmarować czy to może manetka?
3. Westegate się odzywa- wyregulować spróbuję. :turbo::turbo:
4. Prawe przednie drzwi- ciężko się otwierają/zamykają- coś z dolnym zawiasem?
5. Brud z nawiewów- kurz, skąd? Filtr nowy.
6. Tempomat w VAGu aktywny, ale załącza się tylko gdy jednocześnie manetką ciągnę jak do włączenia świateł długich. Rozbierać kolumnę? 
7.  Szarpanie podczas jazdy gdy odpuszczam gaz i jak dodaje- podczas jazdy. Jakiś luz. Poduszki skrzyni czy silnika? Czuć bujanie auta przy dodaniu gazu na postoju.
8. Skrzypienie w kolumnie przy delikatnych obrotach kierownicy - taśma?
9. Licznik nie reaguje na otwarcie klapy czy drzwi - ale kontrolki działają podczas stacyjki - w drzwiach lampki też się świecą i pod nogami.
10. Brak reakcji na regulacje pokrętłem wysokości świateł.

Także doświadczonych kolegów pytam - bo na pewno ktoś coś może doradzić, od czego w każdym temacie zacząć.
Plany na auto są, więc trochę czasu przy nim spędzę! :drinks::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

7. Sprawdz poduszki silnika

8. Spsikaj sylikonem od wew i zew gume ktora jest w grodzi w miejscu laczenia sie krzyzaka kolumny z maglem

9. Mikrostyki w drzwiach

10. Sciagnij dolna polke, sprawdz wtyczke od regulacji czy docisnieta

Marcin Gugu33 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 29.11.2017 at 00:25, uszol napisał:

7. Sprawdz poduszki silnika

8. Spsikaj sylikonem od wew i zew gume ktora jest w grodzi w miejscu laczenia sie krzyzaka kolumny z maglem

9. Mikrostyki w drzwiach

10. Sciagnij dolna polke, sprawdz wtyczke od regulacji czy docisnieta

9. ale z licznik nie reaguje przy wszystkich drzwiach - światła w suficie reagują, ale licznik zero komunikatu. Przy zapłonie wszystkie kontrolki żyją.
10. sprawdzałem dziś lampę i przewód od regulacji wisi - ma ktoś foto jak to powinno wyglądać w lamie, gdzie jest silniczek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 29.11.2017 at 23:30, Marcin Gugu33 napisał:

Najpierw muszę się zająć takimi rzeczami jak:

1. Wymiana klapy tył- bo woda przy stopie się dostawała i ruda jest...
2. Wycieraczka tył się przycina- wystarczy nasmarować czy to może manetka?
3. Westegate się odzywa- wyregulować spróbuję. :turbo::turbo:
4. Prawe przednie drzwi- ciężko się otwierają/zamykają- coś z dolnym zawiasem?
5. Brud z nawiewów- kurz, skąd? Filtr nowy.
6. Tempomat w VAGu aktywny, ale załącza się tylko gdy jednocześnie manetką ciągnę jak do włączenia świateł długich. Rozbierać kolumnę? 
7.  Szarpanie podczas jazdy gdy odpuszczam gaz i jak dodaje- podczas jazdy. Jakiś luz. Poduszki skrzyni czy silnika? Czuć bujanie auta przy dodaniu gazu na postoju.
8. Skrzypienie w kolumnie przy delikatnych obrotach kierownicy - taśma?
9. Licznik nie reaguje na otwarcie klapy czy drzwi - ale kontrolki działają podczas stacyjki - w drzwiach lampki też się świecą i pod nogami.
10. Brak reakcji na regulacje pokrętłem wysokości świateł.

Także doświadczonych kolegów pytam - bo na pewno ktoś coś może doradzić, od czego w każdym temacie zacząć.
Plany na auto są, więc trochę czasu przy nim spędzę! :drinks::drinks:

1. Sam odpowiedziałeś, wymień i tyle.

2. Pewnie silniczek już powoli kaput i ma swoje jazdy. Możesz spróbować rozebrać, wyczyścić i przesmarować, może się uda uratować skoro i tak masz klape do wymiany :) 

4.  Pewnie zawias wyjebany jak w 80% a4 od strony kierowcy, z tym że u Ciebie to prawe. Są opuszczone? Jak tak to na pewno zawias do wymiany. Chujnia jest taka, że trzeba błotnik zdejmować bo leci tam śruba od zawiasu.

5. Norma, Przy nawiewach masz taką chujowatą piankę, ona się kruszy przez swoje lata i jest jak jest.. W zasadzie bez rozebrania tego ciężko coś zaradzić bo pewnie już w nawiewach lata.. 

6. Pewnie bez rozebrania się nie obejdzie, coś gdzieś nie styka. Można spróbować walczyć z wd ale najpewniej będzie rozebrać i tyle. Ciężko wróżyć z fusów. U mnie w daily też był problem z tempomatem - raz działał, raz nie. Po prostu żył swoim życiem i wystarczyło rozruszać.

9. Tak jak uszol napisał - mikrostyki.

10.  Siliczki, albo coś pękło. Z tego co kojarzę kiedyś widziałem foto gdzie kuleczka od sterowania wchodziła w uchwyt, wtedy bangla. Ale spytaj najlepiej majstra od lamp - fafnasty. 

Pisałeś do mnie na priv w sprawie soczewek - fafnasty wszystko Ci powie 100 razy lepiej niż ja więc do niego uderzaj ;)

 

Marcin Gugu33 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie tez pisal w sprawie soczewek :-D odpowiedz prosta hella. Intemo albo hella3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo soczewki warto raz zrobić i mieć spokój :naughty:

Dzięki za wszelkie sugestie, a co do

9. Mikrostyki- to wymiana czy czyszczenie? W którym miejscu się znajdują? 

4. Prawe drzwi nie opadły - tylko ciężko chodzą. A kierowcy  wymieniłem grona zawias i tydzień było dobrze teraz znowu opadają i słyszę szum podczas jazdy u góry- ale na uszczelce wszystko ok..

2. A może tylna wycieraczka przerywa bo coś w pająku?

Jak będę montować fis to może lepiej wrzucę nowego pająka i ogarnę razem z tempomatem temat pająka?

1. Przy tej klapie przy stopie leci mi trochę woda- co tam ogarnąć?

Bo ciężko narazić klapę lift LY3H ogarnąć..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpadły intemo - dzięki @Booolek i samopoziom @prezesik18 !!  teraz czas podjąć się walki z lampami..! :facepalm:

i mam dylemat - malować jak wszyscy na czarno środek czy może białe? moja czerwona i białe oczy?

26781984_1731586476890719_1813103391_o.j

26827779_1731586483557385_656119226_o.jp26853128_1731586463557387_1446519383_o.j26854860_1731586470224053_726734553_o.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz dwa wyjścia seria chrom albo czarne, każde inne połączenie = wylot z tego forum :decayed:

Radim and uszol like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szafa rozjebau :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra dobra wtedy będę incognito :nabijasie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czerwone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostaw oryginał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie czerwone! :grin:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopczita miał białe :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

małe mycie pianowcnią i QD  :smile:
Wpadły Flat Five 18 :radocha: z ciekawości zważyłem = 13.3 kg   8.5 et45 jaki dystans potrzebny?
no i standardowo ramiona z passka B5 FL  - pytanie:
po stronie kierowcy niżej nie mogę, bo element zaznaczony na biało o maskę by dotykał przy otwieraniu - a ramie jest widoczne ze środka.
pomiędzy wycieraczkami zaznaczyłem tor na niebiesko jak płyn mi po szybie z wiatrem leci do góry - też tak macie? prawą wycieraczkę zmienię później na większa bo ma 48 cm a lewa 53 cm
27650220_1753566244692742_936391379_o.th27653708_1753565854692781_1414133570_o.t27989925_1761894080526625_3494938_o.thum27946091_1761894160526617_626765779_o.th

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na flaty opona 215/35 dystans przod 15mm z kolnierzem tyl 5mm bez kolnierza moze byc na ori srubach gleby tylko nie pamietam cos kolo 60 zeby przod sie zrownal z blotnikiem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydaje mi sie że z tylu więcej niż z przodu dystansu trzeba??

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Marcin Gugu33 napisał:

wydaje mi sie że z tylu więcej niż z przodu dystansu trzeba??

Nie, przod przy obnizeniu Ci sie kladzie I trzeba wiecej dawac...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Marcin Gugu33 napisał:

wydaje mi sie że z tylu więcej niż z przodu dystansu trzeba??

Poczekaj aż położysz i się ubije wszystko. U mnie nagle z przodu 35mm było mało ;) Ale u mnie to chore głowy w tym samochodzie siedziały :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam flaty i wiem jaki jest setup na rowno z blotnikami :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

luz, zobaczę jak siądzie kit KW  który założę na wiosnę i najwyżej wtedy dystanse będę mógł obliczyć :eusathink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przy flatach mam z przodu 5(mało), a z tyłu 20. opona 225/40

Share this post


Link to post
Share on other sites

na spokojnie 13mm/P +15mm/T 

W FWD wypadało by ugrać ET30-28 dla 8,5cala aby było na równo. 5mm to możecie podstawke pod herbate sobie zrobić zakłądając flaty, a nie dystans do koła:nabijasie:

o ile to będzie leżeć:decayed:

marcinoa4b5 and Marcin Gugu33 like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
luz, zobaczę jak siądzie kit KW  który założę na wiosnę i najwyżej wtedy dystanse będę mógł obliczyć :eusathink:

Z kitem może mega słabo wyglądać, bo flaty dobrze wyglądają tylko z opona 215/35 ewentualnie 215/40 i dobrej glebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.