B5 event
 

Daily Cassablanca White + BBS RW 504 18"
0

68 posts in this topic

Witam, po kupnie swapa postanowiłem założyć wątek również na tym forum. :smile:

854cca432cf9b464.jpg

Fabryczne wyposażenie :

 

  1. 1.8 125KM
  2. Kolor LY9G Casablanca White
  3. Fotele półskóra z boczkami
  4. Czarne wnętrze z jasną podsufitką 
  5. Szyberdach
  6. Przednie szyby w prądzie
  7. Radio 2DIN Audi Symphony
  8. Licznik półfis
  9. 4x Airbag

Modyfikacje

  1. Przerobienie ori oprawki na żarówki dwuwłóknowe ala USA uruchamiane przyciskiem FUNK
  2. Podświetlanie podłoża przy wysiadaniu
  3. Soczewka BiXenon Valeo z Q7 zrobione na BiHalogen, malowanie odbłyśnika
  4. Zawieszenie gwintowane FK Automotive
  5. Grill fake rs
  6. Aux Symphony + wzmacniacz BOSE na tył + emulator zmieniarki USB + aux
  7. Prawe duże lusterko
  8. Podświetlane klamki (przód jak na razie)
  9. Wygłuszenie drzwi i tunelu koło gałki od biegów
  10. Licznik VDO pełny fis + homemade manetka do fisa
  11. Dołożenie grzania foteli
  12. Klimatronic 2din z regulacją grzania
  13. Kierownica trzyramienna
  14. Podłączenie podgrzewanych lusterek
  15. Ledy jako oświetlenie wewnętrzne
  16. Ori pompka centralnego (E) z pilotem Scyzoryk
  17. Kontrolka kierunkowskazów przyczepki jako kontrolka amberów
  18. Swap AJL
  19. Gajgery VDO look Ciśnienie oleju i doładowania
  20. Czarne wnętrze
  21. Downpipe 2.75'' -> 2''
  22. Tempomat
  23. Felgi BBS RW 504 2pc 8.5j 18'', opony Nankang NS-20 215/35 XL

SWAP

  1. Słupek AJL
  2. Wiązka AWT, komputer AWM (170km)
  3. Elektroniczna przepustnica
  4. Sonda szerokopasmowa
  5. Intercooler AWT
  6. Olej Valvoline 5w40, filtr Mann
  7. Napinacz łańcuszka z elektrozaworem

Naprawy/modyfikacje

  1. Wymiana maglownicy na sprawną używkę
  2. Umycie lamp i regeneracja odbłyśnika
  3. Hamulce przód i tył komplet TRW
  4. Dokupienie silniczka do szyberdachu i dorobienie wiązki
  5. Wymiana końcówek drążków kierowniczych
  6. Nowa pompka paliwa
  7. Nowe wahacze SKV
  8. Oleje filtry
  9. Przegląd silnika, czyszczenie miski, zmieniona pompa ze smokiem. Pomalowana pokrywa w czarny mat
  10. Wymiana popychaczy razem z napinaczem łańcuszka

Plany

  1. Plan na 200+
  2. Elektryka na tył
  3. Malowanie na nowy sezon
  4. Jakaś ładna dwurureczka
  5. Frontowy intercooler

 

 

f83c1e3a4b0e4ea9.jpg2959f962f7ef5c78.jpgf03c9268403f6f68.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rób projekt bagietowóz :decayed:

Smky95 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś tam pomysł już na to jest :naughty: a tu zdjęcie swapa :v za tydzień będzie montowane

d098bd1cd4f63d4a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę moje auto za Tobą na zdjęciu, ewentualnie wajsika :D  Kojarzę auto z rozpoczęcia sezonu pod m1, pewnie będziemy się widzieć na kolejnym. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, enczu napisał:

Widzę moje auto za Tobą na zdjęciu, pewnie będziemy się widzieć na kolejnym. 

A tak to twoje :v, jak złoże auto i ruszy z miejsca to na pewno :decayed: a na tym spocie to auto nawet nie podobne do stanu aktualnego :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Smky95 napisał:

A tak to twoje :v, jak złoże auto i ruszy z miejsca to na pewno :decayed: a na tym spocie to auto nawet nie podobne do stanu aktualnego :smile:

Lajtowo, ja też byłem kozą jeszcze na szybko złożoną :D Co do koła, to raczej szukałbym 4x9.5j jeśli chcesz to spasować ładnie, w 8.5j to tylko się nawkurwiasz jeśli ma być naciąg i ma też wyglądać, no i jeździć... 9.5j już fajnie wygląda i z dużym i małym naciągiem ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, enczu napisał:
13 godzin temu, Smky95 napisał:
A tak to twoje :v, jak złoże auto i ruszy z miejsca to na pewno :decayed: a na tym spocie to auto nawet nie podobne do stanu aktualnego :smile:

 

Lajtowo, ja też byłem kozą jeszcze na szybko złożoną Co do koła, to raczej szukałbym 4x9.5j jeśli chcesz to spasować ładnie, w 8.5j to tylko się nawkurwiasz jeśli ma być naciąg i ma też wyglądać, no i jeździć... 9.5j już fajnie wygląda i z dużym i małym naciągiem  

 

Nie mam na myśli jakiś nie wiadomo jakich spasów, ale na takie w miarę sensowne upchanie koła w nadkole. Ciężko mi wytłumaczyć ogólnie auto ma być tym czym jest tzn lowdaily car. Kumpel ma z tyłu 9" et 35 i w sumie jak dla mnie jest ok. Oponka 205/40 lub 215/35 i lalka

 

edit :

Enczu o takim czymś myślałem :) i może na tył mały camber, żeby tył z przodem wyrównać

POLOVNI-DELOVI-AUDI-A4-A6-VW-PASSAT.jpeg

Edited by Smky95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swap juz zrobiony ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, darek995 napisał:

Swap juz zrobiony ? :)

 

Podobno jezdzi :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Swap juz zrobiony ? :)

Jeździ jeździ, co prawda jeszcze trzeba wuchte rzeczy ogarnąć ale już najważniejsze jest

366a247cedfe9040860be4a119995f11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to musze chyba u siebie blotniki zmienic aby taki ladny sps ze zderzakiem uzyskac :facepalm::grin: gratki swapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to musze chyba u siebie blotniki zmienic aby taki ladny sps ze zderzakiem uzyskac :facepalm::grin: gratki swapa

Trochę się namęczyłem ale jak widać warto :kox: dzięki dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 31.10.2017 at 22:39, Smky95 napisał:

i może na tył mały camber, żeby tył z przodem wyrównać

Na daily nie rób cambera bo będziesz sobie pluł w brode. Sam swapowałeś ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
i może na tył mały camber, żeby tył z przodem wyrównać

Na daily nie rób cambera bo będziesz sobie pluł w brode. Sam swapowałeś ? 

Miałem na myśli tak max 2 stopnie, słupek majstry mi przełożyli reszta ja, brak warunków do zmiany słupka zmusiły do tego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla 2 stopni to szkoda zachodu :tongue4: Pakuj 4, mam na sell zestaw p&p :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nie nie :v, aż taki to mi się nie podoba, 2 stopnie jak z przodu i jestem zadowolony :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z przodu jest wiecej niz 2 stopnie, ptaj encza on mierzył kąty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówi? Kiedyś co byłem na zbieżności mówił że są dwa stopnie. Od tamtej pory auto trochę zjechało w dół więc w sumie może być ponad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamietam na setupie rh zw6 miał 4 z przodu. Ale z tyłem też nie jest to tak oczywiste, bo na camberze 4 stopni pokazywało mu 6 stopni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, Smky95 napisał:

Mówi? Kiedyś co byłem na zbieżności mówił że są dwa stopnie. Od tamtej pory auto trochę zjechało w dół więc w sumie może być ponad.

 

39 minut temu, uszol napisał:

Z tego co pamietam na setupie rh zw6 miał 4 z przodu. Ale z tyłem też nie jest to tak oczywiste, bo na camberze 4 stopni pokazywało mu 6 stopni :D

Im niżej zejdziesz tym większy negatyw Ci się zrobi z tyłu. U mnie wyszło 5 stopni z jakimś groszem z przodu i 6.2 z tyłu na camberze 4*.  Niby na belce masz te 1.5 stopnia +/- ale to też jest wszystko palcem po mapie, spuścisz bude na dół to różnie może Ci to usiąść. Dla mnie sprawa prosta - auto na daily to nie ma sensu przez belke, mi po 3-4 tysiącach kilometrów płatami opona schodziła :decayed: Jak autem śmigasz weekendowo to rób ale na grubasa, te 4 stopnie to dla mnie minimum jeśli ma być godnie. U mnie w temacie masz trochę zdjęć jak to wygląda wszystko, chyba że byłeś kiedyś na Marszałkowskiej u nas i widziałeś, ale nie zauważyłem nigdy Twojej białej. 

Gadałem znowu z exoticiem (pug 307 pokraka w chuj) i wg. niego cambery camber golda idzie jakoś ustawić, chociaż ja jakoś tego sobie nie wyobrażam i chciałbym porównać oba cambery z czystej ciekawości, bo w pugu też jest z tyłu belka i u niego tak strasznie nie żre. :huh: Byłem na zbieżności 3d i wszystko się potwierdziło, że nie ma co ustawiać nawet na tyle, bida i chuj :decayed: 

Krótko mówiąc, 2 stopnie to mało i jeśli przód posadzisz jak trzeba z dobrym spasem to i tak będzie tak sobie wyglądało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wszystko :tongue4: na daily to raz jak enczu mówi, że opony drze jak glupie a dwa, że miota nim jak szatan na koleinach i nierównościach

Share this post


Link to post
Share on other sites
I wszystko :tongue4: na daily to raz jak enczu mówi, że opony drze jak glupie a dwa, że miota nim jak szatan na koleinach i nierównościach

Idzie sie przyzwyczaic do kolein ale do zakretow juz gorzej, bo nigdy niewiadomo jak auto sie zachowa. Dla mnie dluzszy zakret i 120km/h to juz partyzantka :D

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świat do odważnych należy :decayed: 

Dasz camber to też będziesz musiał niżej zejść żeby spasować, zrobić porządny naciąg i przede wszystkim wypchać koła na zewnątrz. Te parametry co masz teraz na felgach (naciag) pasuje do cambera jak uj do dupy o tak powiem. Przemyśl temat.  Nie ma letko :kox: 

Schowane koło i camber straszna pizda 9j et 30WP_20170305_17_12_55_Pro.thumb.jpg.a8503

Tu już lepiej ale finalnie i ta za mało je wypchałem brakowało około 3-4mm do pełni szczęścia. 9j et17

1.thumb.jpg.470004703d6f15dabce8479b55a5

A jak spasujesz tył to stwierdzasz, że przód pieje i pizda chuj kończysz na powietrzu :grin: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem po 3* w A6 jak jeszcze jeździło na daily i nic nie darło :v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolo planuje zmienić na lepsze żeby auto jakoś tam się prezentowało. Ale ten pomysł i tak zostawiam na następny rok, bo teraz takie przeboje z tym autem że człowiek się tylko wkurwia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.