Siłownia
3 3

802 posts in this topic

MyĹlicie Ĺźe jakaĹ tam dieta zdejmie mi tkankÄ z brzucha?  Jak tak mogÄ siÄ przyĹoĹźyÄ

TapniÄte z SGS5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da.. troche bierzni do tego rowerek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da.. troche bierzni do tego rowerek

Dorzuć orbitrek i trochę chęci  :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomachalem troche ciezarkami zrobilem magiczna 6 weidera i ide spac  :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślicie Ĺźe jakaś tam dieta zdejmie mi tkankę z brzucha?  Jak tak mogę się przyłoĹźyć

Tapnięte z SGS5

sama dieta nie ale doloz cardio, min 30min(dopiero po tym czasie spalasz fat) nie musi byc tempo zabĂłjczne, masz sie ruszać  :decayed:


Post dodany: [time]1432153208[/time]

Pomachalem troche ciezarkami zrobilem magiczna 6 weidera i ide spac  :hi:

robilem a6w dwa razy, nie jestem zachwycony, wiele lepiej wchodzi mi katowanie brzucha np na wyciagu  :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko skad wyciagw kamionie  :decayed:

To huj robie same brzuszki po pare tys codziennie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężarek nad głowę i jedziesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

DziaĹ dla mnie ,ÄwiczÄ 7 lat. ZaczynaĹem z waga 78kg teraz ok 108-110kg przy bf 8-12%.Wzrost 190cm ,siĹowo teĹź nie najgorzej koĹczÄ seriÄ na pĹaskiej 140x5 wiÄc nie jest zle ,przysiad 180x6.

Na lato planujÄ zejĹc do bf 6-7% przy wadzÄ 105-102kg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DziaĹ dla mnie ,ÄwiczÄ 7 lat. ZaczynaĹem z waga 78kg teraz ok 108-110kg przy bf 8-12%.Wzrost 190cm ,siĹowo teĹź nie najgorzej koĹczÄ seriÄ na pĹaskiej 140x5 wiÄc nie jest zle ,przysiad 180x6.

Na lato planujÄ zejĹc do bf 6-7% przy wadzÄ 105-102kg :)

Ty brutalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dział dla mnie ,ćwiczę 7 lat. Zaczynałem z waga 78kg teraz ok 108-110kg przy bf 8-12%.Wzrost 190cm ,siłowo też nie najgorzej kończę serię na płaskiej 140x5 więc nie jest zle ,przysiad 180x6.

Na lato planuję zejśc do bf 6-7% przy wadzę 105-102kg :)

Marze o takim bf, ale przy wadze 85-90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarzuć jaka fote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wieczorem coĹ wrzucÄ. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DziaĹ dla mnie ,ÄwiczÄ 7 lat. ZaczynaĹem z waga 78kg teraz ok 108-110kg przy bf 8-12%.Wzrost 190cm ,siĹowo teĹź nie najgorzej koĹczÄ seriÄ na pĹaskiej 140x5 wiÄc nie jest zle ,przysiad 180x6.

Na lato planujÄ zejĹc do bf 6-7% przy wadzÄ 105-102kg :)

koorwa same dziki... nie wiem co macie za zastrzyki, ale... dajcie namiar :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz oxa i masteron w modzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz oxa i masteron w modzie

Kurfa czĹowiek nawet nie sĹyszaĹ o takich suplach :kox: :kox: PojdÄ na siĹownie to bÄdÄ po cichu niby rozmowy.. Ĺźe ten zayebaĹ tyle tego tamtego wcale nie boli wÄtroba a jeszcze inny Ĺźe go odblokowanie jeszcze pompuje :kox: LubiÄ to :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sucho to nawet trawa nie rosnie  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert, jak czasowo z cardio przy takim bf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz oxa i masteron w modzie

Kurfa czĹowiek nawet nie sĹyszaĹ o takich suplach :kox: :kox: PojdÄ na siĹownie to bÄdÄ po cichu niby rozmowy.. Ĺźe ten zayebaĹ tyle tego tamtego wcale nie boli wÄtroba a jeszcze inny Ĺźe go odblokowanie jeszcze pompuje :kox: LubiÄ to :kox:

No teraz chĹopaki ostro dajo

Typ opowiada ze od pon do piÄtku siĹownia na dopingu

A weekend kreski i alko

WyglÄda rewelacyjnie ale ciekawe jak dĹugo pociÄgnie styl Ĺźycia Zyza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jest plan. SiĹka 3x w tygodniu. Rowerek i bieĹźnia. 4x dziennie ryĹź i rano pĹatki na rozruch.  Pozbycie siÄ napojĂłw gazowych tylko woda. BÄdzie co z tego ?

TapniÄte z SGS5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jest plan. Siłka 3x w tygodniu. Rowerek i bieĹźnia. 4x dziennie ryĹź i rano płatki na rozruch.  Pozbycie się napojĂłw gazowych tylko woda. Będzie co z tego ?

Tapnięte z SGS5

jak masz dlugi dzien to 6 posilkow, ja wstaje o 6, klade sie spac kolo 23 i jem 6 posilkow, nie koniecznie ryz 4x, policz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, odejmij ze 500-800 na redukcje i efekty beda po 2 tygodniach  :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OczywiĹcie ze bedxie

4-5 posiĹkĂłw

Bardzo dobrze ze odstawiasz gazowane sĹodzone napoje bo to gowno straszne,

Rano owsianka lub zwykle kukurydziane z mlekiem

2sniadanie pieczywo ciemne z chudym mieskiem i dalej sobie poradzisz

DuĹźo duĹźo wody

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na redukcjÄ mislem 2400kcal

Tak to wyglÄdaĹo

Teraz znacznie wiÄcej bo masa hehe

b69be3196ee834281bf6c259e367fb70.jpg

7efe38f15cb3fff94239d69faa4b6f0c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jest plan. SiĹka 3x w tygodniu. Rowerek i bieĹźnia. 4x dziennie ryĹź i rano pĹatki na rozruch.  Pozbycie siÄ napojĂłw gazowych tylko woda. BÄdzie co z tego ?

TapniÄte z SGS5

jak masz dlugi dzien to 6 posilkow, ja wstaje o 6, klade sie spac kolo 23 i jem 6 posilkow, nie koniecznie ryz 4x, policz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, odejmij ze 500-800 na redukcje i efekty beda po 2 tygodniach  :decayed:

Jak to policzyÄ? ja spie od 6 do 14 :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jest plan. Siłka 3x w tygodniu. Rowerek i bieĹźnia. 4x dziennie ryĹź i rano płatki na rozruch.  Pozbycie się napojĂłw gazowych tylko woda. Będzie co z tego ?

Tapnięte z SGS5

jak masz dlugi dzien to 6 posilkow, ja wstaje o 6, klade sie spac kolo 23 i jem 6 posilkow, nie koniecznie ryz 4x, policz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, odejmij ze 500-800 na redukcje i efekty beda po 2 tygodniach  :decayed:

Jak to policzyć? ja spie od 6 do 14 :decayed:

sa kalkulatory zapotrzebowania kalorycznego, zgoogluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jest plan. SiĹka 3x w tygodniu. Rowerek i bieĹźnia. 4x dziennie ryĹź i rano pĹatki na rozruch.  Pozbycie siÄ napojĂłw gazowych tylko woda. BÄdzie co z tego ?

TapniÄte z SGS5

jak masz dlugi dzien to 6 posilkow, ja wstaje o 6, klade sie spac kolo 23 i jem 6 posilkow, nie koniecznie ryz 4x, policz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, odejmij ze 500-800 na redukcje i efekty beda po 2 tygodniach  :decayed:

Jak to policzyÄ? ja spie od 6 do 14 :decayed:

sa kalkulatory zapotrzebowania kalorycznego, zgoogluj

Wychodzi koĹo 2tyĹ. W kalkulatorze wyszĹo Ĺźe jeĹźeli chcÄ schudnÄÄ to 2700 a mĂłj normalny metabolizm to 2100. Ile zapodaÄ? 200g ryĹźu z kurÄ wychodzi ze 450kcal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.