B5 event
 

Siłownia
3 3

802 posts in this topic

Plan jest dobiÄ do setki i od grudnia sprĂłbowaÄ zredukowaÄ do 90-93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilnuj brzucha bo jest masakra pozniej jak zapuscisz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzuch to zawsze miaĹem zalany

ZaczÄĹem ostatnio.coĹ dziaĹaÄ z brzuchem ale szybko mi przechodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzuszki same nic nie dadza a biegac nie ma gdzie nie zostawie ciezarowki i nie polete bo rozkradna...

W sumie kiedys mialem skakanke ale technicznie porazka  :facepalm: i wez tu skacz jak na ciebie kukaja  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamy sporo maszyn do brzucha

Zaczynam siÄ z nimi oswajac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie codzienny dostep do silki ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pany ruszam na siĹke po kilku latach przerwy :co: JakÄĹ sumplementacjÄ zapodaÄ? chciaĹbym zrzuciÄ troszkÄ brzucha ale to ze 3kg maks. CoĹ na lepsze spalanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lepsze spalanie? L-karnityna z activlab. Ja jak wracalem na silke to dwa miechy na sucho machalem. Teraz juz po 4 miesiacach zrzucilem 8 kg tluszczu, a i szerszy i wiecej sily jest. Od dwoch miechow biore monohydrat creatyny i jest git. Jak chcesz sie jeszcze bardziej spompowac to mozesz arginine dorzucic. Az kable moga Ci wyjsc ;)

send by GT-I9505

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lepsze spalanie? L-karnityna z activlab. Ja jak wracalem na silke to dwa miechy na sucho machalem. Teraz juz po 4 miesiacach zrzucilem 8 kg tluszczu, a i szerszy i wiecej sily jest. Od dwoch miechow biore monohydrat creatyny i jest git. Jak chcesz sie jeszcze bardziej spompowac to mozesz arginine dorzucic. Az kable moga Ci wyjsc ;)

send by GT-I9505

Ja waĹźe teraz okoĹo 95kg i bez trajningu mam 37cm w Ĺapie :decayed: ChcÄ trochÄ brzucha zwaliÄ bo mi V`ka zanika powoli :kwasny: RobiÄ siÄ chĹopak ĹlÄski :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jak zaczynalem wazylem 92kg, teraz jest 84. Troche wody naciagnalem ale i tak bedzie lepiej niz przed cyklem ;) na brzuch to tylko areoby. Same brzuszki wzmocnia miesnie ale tluszczu nie spala.

send by GT-I9505

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli co biegaÄ? A HMB? Dobre to? :decayed: jak sie zawziÄĹem w domu i robiĹem ze 2 tygodnie regularnie brzuszki to widaÄ byĹo efekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suple to sobie  Andrzeju odpuĹÄ, przynajmniej na razie. Ewentualnie jak juĹź tak bardzo CiÄ hajs swÄdzi to kup biaĹko, podstawa to micha - pilnuj wÄglowodanĂłw wg zapotrzebowania, biaĹka 150-200g dziennie, tĹuszczĂłw ok 30g najlepiej pochodzenia roĹlinnego i nie ĹÄcz ich z cukrami  :wink:  Podeprzyj to treningami i musi redukowaÄ, nie ma bata  :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suple to sobie  Andrzeju odpuĹÄ, przynajmniej na razie. Ewentualnie jak juĹź tak bardzo CiÄ hajs swÄdzi to kup biaĹko, podstawa to micha - pilnuj wÄglowodanĂłw wg zapotrzebowania, biaĹka 150-200g dziennie, tĹuszczĂłw ok 30g najlepiej pochodzenia roĹlinnego i nie ĹÄcz ich z cukrami  :wink:  Podeprzyj to treningami i musi redukowaÄ, nie ma bata  :wink:

Michu z dietÄ jest ciÄĹźki temat poniewaĹź pracujÄ na noce... chociaĹź w sumie w dzieĹ teĹź :kwasny: Strasznie nie regularnie jem :kwasny:W zasadzie 3 posiĹki na dobÄ.

JakoĹ totalnie Ĺşle siÄ nie odĹźywiam bo biaĹko jest. MogÄ nie chudnÄÄ byle ten zalÄĹźek bÄbna usunÄc :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suple to sobie  Andrzeju odpuść, przynajmniej na razie. Ewentualnie jak juĹź tak bardzo Cię hajs swędzi to kup białko, podstawa to micha - pilnuj węglowodanĂłw wg zapotrzebowania, białka 150-200g dziennie, tłuszczĂłw ok 30g najlepiej pochodzenia roślinnego i nie łącz ich z cukrami  :wink:  Podeprzyj to treningami i musi redukować, nie ma bata  :wink:

Michu z dietą jest ciężki temat ponieważ pracuję na noce... chociaż w sumie w dzień też :kwasny: Strasznie nie regularnie jem :kwasny:W zasadzie 3 posiłki na dobę.

Jakoś totalnie źle się nie odżywiam bo białko jest. Mogę nie chudnąć byle ten zalążek bębna usunąc :wink:

posilki to podstawa, ogarnij tak by jesc conajmniej 5, z odstepach czasowych 2,5-4h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedewszystkim nie sacharoza tylko fruktoza. Suszone banany, morele lub daktyle. Z tego masz dobre weglowodany. Co do areobow to biegi, skakanka i tzw przezemnie burkle czyli przysiad, wyrzut nog w tyl i powrot a potem podskok. Dostaja nogi i pracuje dolny brzuch

send by GT-I9505

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wandej, wiÄcej sexu :-) TeĹź pomaga :-)

Naciapane z bagaĹźnika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wandej, wiÄcej sexu :-) TeĹź pomaga :-)

Naciapane z bagaĹźnika...

Tylko niech rÄkÄ zmienia co jakiĹ czas, Ĺźeby symetriÄ zachowaÄ  :dziura:

Share this post


Link to post
Share on other sites

feec50075a7a38c9d90b907484605015.jpg

Jado  :rolleyes::tongue4:

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

To widzÄ kaĹźdy na wakacje redukcjÄ robi tylko ja masÄ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dokańczam to co zacząłem ponad rok temu, do września jeszcze 20 kg z luftem musi iść  :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co ty myster Olimpia siÄ szykuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co ty master Olimpia się szykuje?

:grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wandej, wiÄcej sexu :-) TeĹź pomaga :-)

Naciapane z bagaĹźnika...

Tylko niech rÄkÄ zmienia co jakiĹ czas, Ĺźeby symetriÄ zachowaÄ  :dziura:

Po tylu latach juĹź nie da rady wyrĂłwnaÄ :grin:

4 posiĹki jeszcze ogarnÄ. Ale chce w miarÄ normalnie jeĹÄ. I zaznaczam dla mnie Ĺniadanie jest o 14 godzinie :kwasny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wandej, wiÄcej sexu :-) TeĹź pomaga :-)

Naciapane z bagaĹźnika...

Tylko niech rÄkÄ zmienia co jakiĹ czas, Ĺźeby symetriÄ zachowaÄ  :dziura:

Po tylu latach juĹź nie da rady wyrĂłwnaÄ :grin:

4 posiĹki jeszcze ogarnÄ. Ale chce w miarÄ normalnie jeĹÄ. I zaznaczam dla mnie Ĺniadanie jest o 14 godzinie :kwasny:

To przyzwyczajenia musisz zmieniÄ bo inaczej nic nie zmienisz.

Naciapane z bagaĹźnika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wandej, wiÄcej sexu :-) TeĹź pomaga :-)

Naciapane z bagaĹźnika...

Tylko niech rÄkÄ zmienia co jakiĹ czas, Ĺźeby symetriÄ zachowaÄ  :dziura:

Po tylu latach juĹź nie da rady wyrĂłwnaÄ :grin:

4 posiĹki jeszcze ogarnÄ. Ale chce w miarÄ normalnie jeĹÄ. I zaznaczam dla mnie Ĺniadanie jest o 14 godzinie :kwasny:

To przyzwyczajenia musisz zmieniÄ bo inaczej nic nie zmienisz.

Naciapane z bagaĹźnika...

U mnie bywa tak ze czasami jem co 2 godziny czasami tylko przekasze cos na szybko i cos tam idzie staram sie tylko jesc to co trzeba... wiadomo kulturysta nie bede  :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.