B5 event
 

Kowi87

Moderators
  • Content count

    4894
  • Joined

  • Last visited

About Kowi87

  • Rank
    Forumowicz

Profile Information

  • Gender Female

Converted

Recent Profile Visitors

2350 profile views
  1. Kolejne B5 By Tobi, Less is more

    E tam jeszcze w TDI nie wkładałeś, tam to sie wkładaniczym do zusu Grunt to solidna baza, a jak wyposazenie, jest coś ciekawego na pokłądzie?
  2. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    o i taka wiśenka na torcie w kolor podsufitki, jak detal to detal
  3. Kolejne B5 By Tobi, Less is more

    Eska chyba też do robty bo widziałem męczyłeś kryche o graty, pokazuj nowego co tam sie trafiło
  4. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    Daily to nie problem, kupujesz drugie auto a to robisz, ja mam tiguana na misje specjalne
  5. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    Trzeba troche zaktualizować wątek Od czasu ostatnich zdjeć udało sie: - zamontować symetryczne elektrycznie składane lusterka - po X latach doczekałem sie szyb w prądzie - wleciał kompletny nowy napęd na tył, skrzynia 6B DQT + dyfer z blokadą + sprzęgło dwutarczowe + nowy wysprzęglik + wał 6b z idealną podporą. Auto wróciło na koła - podłączylismy na patencie wyświetlacz EGT w lampce - Zderzak po naprawie odebrany w lakierze ponownie Środkowa kratka jest z C5, nie siadła idealnie, ale po wycenbtrowaniu nie bedzie rzucała sie w oczy szpara, brakuje centa. Kratki jeszcze pójdą w lakier. Zderzak zamknie dokładka z Cupry w czarnym połysku - zakupiona gałka 6biegowa metalowa S-line, takiej jeszcze w b5 nie spotkałem  - Udało sie kupić to na co od dłuzszego czasu polowałem, co prawda nie dokońca jeszcze zadolwony jestem, no ale fotelik GTI z VW za 105zł to nie 1550 z alegro Niestety wersja na pasy, ale isofix jeszcze sie trafi, dzieci rosną... materiał identyczny jak moja podsufitka - składamy audio aktualnie i został ostatni zakup głosników do tylnych drzwi, kable pozarabiane końcówkami takze instalacja będzie w końcu profi. - przycisk do sterowania basu też będzie wyglądał jak fabryczny W tygodniu mam go już odebrać, zostało zbierzność jeszcze zrobić i dokończyć kwestie audio. Osłona silnika została do polakierowania, ale wymaga małego spawanka, bo EGR nie ma, a dziura by została. Kolorystyka pod machą zmieni sie na czarny + złoty
  6. Zmiana zwrotnice i półosi

    no niewiem czy tak sobie zgrasz te półosie, swap wyglada tak samo jak byś zakładał zwrotki z S4(wkońcu w V6 zmiania zwrotnic to wymiana 1:1), a w przypadku R4 trzeba było półosie dobierać z AJLa
  7. Zmiana zwrotnice i półosi

    Raczej nie zagra, bo żaden 1,9 FWD nie miał wiekszych półosi pod 82mm, takze generujesz sobie tylko koszty zyskując nic, jedyna zaleta że wypiaskowane i zabezpieczone.
  8. Zmiana zwrotnice i półosi

    A w jakim celu to robisz? Wagowo nic nie zyskujesz, heble sie nie rozwijają, generujesz sobie tylko nie potrzebny wydatek, którym nic nie zyskasz poza wiekszymi przegubami. Zapewne te z v6 nie podejdą i bedziesz musiał dobierać z AJLa, albo ATJa jak w przypadku swapu zwrotnic z S4 do silnika R4
  9. Moja mała Labruja

    a z jaką skrzynią? Jak trakcja?
  10. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    Wleciał tempomat Wleciały 4prądy i przy okazji zakleiło sie drzwi od środka
  11. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    nie no wiem, ale tak sie powinno przeliczać po wartosci bezpieczników w gramofonach To instalacja na zapas, wiesz jak robiłem swapa to było założenie zrobić 250KM, jak przysiadłem do zakupów okazało sie że róznica miedzy tym co mam a tym co chciałem jest znikoma, wiec po co sie ograniczać :D, z audio bedzie tak samo, wzmak który sobie upatrzyłem jest stabilny przy 2ohm, a tam jest 700W RMS...
  12. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    A ampery bezpieczników zsumowałeś? dla 180A mam spadek 6,4%wg. tego kalkulatora, ustałem tą grubość ze sklepem zajmującym sie budową audio.
  13. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    biroac pod uwage spadki nie wystarczy, przekrój zalezny jest od długosci kabla, u mnie ostatni wzmk bedzie miał kabel o długosci 6,20
  14. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    4x100W+500W RMS, tego drugiego jeszcze nie mam ale plan jest na helix G1 + JL W3V3
  15. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    Dawno nic nie dodawałem, auto oczywiscie jeszcze nie jeżdzi, ale prace trwają stopniowo. Sprzegło jak przypuszczałem nie dało rady i już po 6 przejeżdzie osiagi poszły o 2-3s do góry, od trzeciegu biegu nie ma czym jechać, cały czas 5tys... zamówiłem sprżegło dwutarczowe, będzie mysle spokój na wieki, tyle że hałaśliwe na wolnych. Na ślizgajacym sprzegle 7s do setki, gdzie własciwie drugi bieg tylko rozpedzał..., wczesniej łapałem 5s. Z racji tańca ze sprzęgłem wleci odrazu skrzynia 6biegowa i nowy dyfer, nowy olej. Wszystko czeka na dzień odbioru sprzegła. W miedzyczasie udało sie zamontować colorMFA, wyprowadzić CAN do licznika, uruchomić doładowanie na colorMFA  Z auta wyleciał dywan, wlatują wiązki od grzanych dup+elektryka szyb + ogólne ogarnięcie kabli. Noi, przyznaje kupiłem gotowca, ALE ZA TO JAKIEGOStarzy tubylcy pewnie pamietają czyja to robota Wymusiło to zmiane okablowania audio, za co odpowiada ProSpectrumCar, będzie zasilajaqcy 53mm2 i kilka udogodnień aby nie było amatorki jako że kibel juz na dobre wrócił to odebrałem wszystkie plastiki Jeszcze osłona silnika, bo trzeba było ją dopasować do nowych warunków, oczywiscie poszło małe spawanko bo przecież EGR nie ma, a dziura była... Noi wpadł w rece kolejnydziwny element pod zwariowany pomysł...  Jakis czas temu trafiłem lusterka składane, ale ostatnio cały zestaw jeszcze dodatkowo, głupio było nie brać Oczywiscie bedzie to symetryczne GB lusterko, dodatkowo składane po sygnale zamka centralnego Do świąt będe jeździł Noi chyba znalazłem idealną tarcze pod obecny zacisk, potrzebuje jedynie adapter który podniesie rozstaw do góry, noi roztoczenie otworu, 310x22 i głebokość identyczna jak obecne tarcze z A6 allroad 269x22