Kowi87

Moderators
  • Content count

    3807
  • Joined

  • Last visited

About Kowi87

  • Rank
    Forumowicz

Profile Information

  • Gender Female

Converted

Recent Profile Visitors

1136 profile views
  1. Masakra to spasować, górna ramka zachowała mocowania? czy pourywałeś? Ja musze swoją na nowo spawać, popękała. Przed lkaierowaniem spiłuj delikatnie krawędzi przycisków bo po spasowaniu i lakierowaniu mogą przestać działać
  2. zawieszenie gwintowane

    Ja zamawiałem i dupy sobie nie zawracałem srednicą zewnetrzną Gdzieś lezy stara rozcieta nakretka fabryczna, zmierze i Ci powiem ile ma
  3. zawieszenie gwintowane

    - KW 52x1,5 , - KW 54x1,5 - KW INOX 52x2.0
  4. zawieszenie gwintowane

    w zadnej pozycji ten gwint nie wybiera
  5. zawieszenie gwintowane

    ale przynajmniej będzie prawidłowo wybierał, a nie skakał jak tatesco i podobne
  6. B5 ebonyshwarz by uszol

    spas to opona na styk z błotnikiem, błotnik miedzy felgą a oponą to już tylko air zrobi z przodu, nikt na gwincie nie zejdzie z prostej przyczyny, koło musi skręcac, wiec przy spasie wypycha i to samo będzie u Ciebie to nie o odboje chodzi tylko o miejsce dla skrętnej opony. mam gdzieś fotke jak potrafi wyrwać błotnikcal wiecej robi masakryczną róznice bo ścianka opony ma 45stopni wiec wystajac przy skrecie dalej pasuje sie w rancie, a w 8,5cala juz tak nie ma
  7. B5 ebonyshwarz by uszol

    juz Ci pisałem że na 8,5cala nie ma spasów, bo auto przestaje skręcac, chyba ze zrobisz na ostro ranty.miałem te flaty i nie dało sie opanowac dobrze, albo jebiesz o błotnik opona co chwile, albo są schowane i glebisz tak by tył miał te spasy
  8. B5 ebonyshwarz by uszol

    Doczego to doszło, useryjniłes auto, dzwon matka tuningu, ale tutaj to cos poszło nie takjak chcesz to sprzedać to nie inwestuj w felgi tylko wystaw wpizdu i kup coś w TDI
  9. Grey Bitch! SimplyOEM+ 207km

    Na zdjeciach jest spoko ale już wiem co źle zrobiłem, gdybyś sie zdecydował to moje wskazówki aby nie spierdolić, bo niewiem czy drugi raz jej nie bede robił, tylko ciekawe czy materiał odzyskam... 1. Materiał trzeba kleić od środka podsufitki, wtedy nie zrobia sie nigdzie napiecia materiału, ja zaczałem od bagażnika co było błędem. 2. Nie kleisz brzegów łącznie z wnękami na rączki, to robota na sam koniec jak już podsufitka uformuje sie na środku z lampkami, wtedy mozna formować materiał dowlonie bez napieć. 3. Materiał docinasz do brzegu przy uszczelkach drzwi, jeszcze jak podsufitka jest na stole, zadne zaweiniecia bo inaczej uszczelka nie wejdzie przy montażu. 4. Krawędź przy szybie czołowej zawijasz, jak dotniesz do brzegu bedzie widoczne, ja niestety tu zrobiłem na brzeg i teraz trzeba będzie zastosować uszczelke gumową która dociska krawędź 5. Krawędź przy tylnych bocznych szybach też zawijasz do wewnatrz, inaczej materiał bedzie widoczny przez boczne szyby co jakis czas, tu też zrobiłem błąd bo dociałem do brzegu. 6. Tylna krawędź podsufitki bez zawijania, kryje sie pod plastikiem. 7. Montaż plastików tylnego bagażnika lepiej zrobić po zdjeciu dolnych boczków, inaczej porysujecie to wszystko przy montązu i psu w dupe robota, ja malowałem poprawkowo po montazu już na aucie. 8. Wszystkie otwory techniczne docinamy jeszcze przed montazem na auto, inaczej bardzo dużo czasu stracicie na docinanie, a niektóre dziury są wręcz niedozlokalizowania po montażu, np. stopki dla słoneczek. 9. Słupki i wszystkie plastiki lepiej malować dzień przed montażem
  10. Grey Bitch! SimplyOEM+ 207km

    BiLED siadł znakomcie Radio zamontowane, troche było roboty aby wyprowadzić te wszystkie kable dodatkowe, ale udało sie oogarnać wszystkie opcje. Kamera cofania zamontowana w miejscu podświetlenia tablicy. Sygnał RCA zrobiony po WIFI, obeszło sie bez ciągnięcia kabla przez całe auto. Startuje po zapiecie wstecznego, wymagało to czytania instrukcji do radia... Kamerka była prawie P&P, drobne rozwiercenie rozstawu i wszystko pasuje. Dla przedniej kamerki okablowanie już wyprowadzone, zostało przeciagnać przez ECU i zamocować kamerke, z tym że chyba kupiłem model gdzie nie mozna przestawić odbicia lustrzanego na normalny pogląd, tak wiec będzie zmiana chyba. Obeszło sie bez montazu controlera kamer, radio ma wyjscie na kamerke i drugie wejscie video in, wiec nie będziemy kombinować. Działa po przycisku, kiedy bedzie potrzebny widok z przodu to sie włączy ręcznie. W miedzyczasie auto przestało odpalać, ale juz wszystko gra i trąbi, btw. mam dwa klaksony podłaczone od niedawna, sama radośc trąbić Po wszystkim tak sie prezentuje Od radia wyprowadzone są kable 2x USB i 1x AUX. Będą zamontowane na stałe pod podłokietnikiem. Ramka jest popękana, ogólnie musze zrobić nową Ze strat, rozwaliłem dekor z przyciskami, materiał podsufitki sie odkleił, noi sie zaczeło... Podsufitka juz zerwana, wyczyszczona, czas operacyjny: godzina dla demontazu i skrobania Teraz zostaje mi poprowadzenie kabli RCA(na dalsze potrzeby gdybym coś tam chciał załozyć jeszcze, moze wyprowadzenie instalacji dla kamerki drogowej. Naprawiłem też dekor z przyciskami Teraz mocowanie ramki jest sztywne i solidnie sklejone, zrobiłem konstrukcje z plastiku jako stelaż dla koszyka, wczęsniej było klejone na kleju kauczukowym, ostatnio urwałem... Panel pod elektryke przemyty nitrem, niby nic a tak go wyczysciło ze wyglada jak lakierowany . Praktycznie podsufitka skończona, po lewej stronie widać małą zmarszczke, ale nie sposób tego było wyprowadzić, ten klej tapicerski mega mocno trzyma, teraz musze ogarnąć słoneczka u tapicera, reszta plastików ogarnieta pomalowana sprejem do plastików. Doszło dodatkowe oświetlenie
  11. B5 ebonyshwarz by uszol

    będzie swap na TDI?
  12. A4 by A4-freunde

    jak zmieniasz to na coś 9,5cala a te darki to na zime ładuj jak najbardziej
  13. Felgi s-line 19" pomoc w obniżeniu b5

    Jak kupisz budżetowy gwint to też będzie miekko, zbyt miekko. Dobry gwint fajnie pracuje, o wiele lepiej niz seryjne zawieszenie
  14. Felgi s-line 19" pomoc w obniżeniu b5

    -30 to zakłada sie do 17ki, dla 19cali to bym szukał -60 conajmniej, ale z tym bedzie problem bo nie ma duzego wyboru kitów sportowych. Z spręzynami idą w parze sportowe amortyzatory, ponieważ jak załozysz spręzyny sportowe na seryjne amory to będzie miekkie pontoniaste auto, a to nie jest komfort, to jest dyskomfort jak auto pływa i dobija na wzniesieniach. Chcesz obnizać musi być sztywno, inaczej będziesz przeklinał jaką kolwiek glebe, z tym że załozenie sportowych spręzyn to nie gleba, to udręka. Szukaj gwintu, ustawisz sobie tyle ile potrzebujesz, gwint to nie automatycznie taczka i gleba
  15. B5 ebonyshwarz by uszol

    Z tym nizej to nie wiem czy bedzie, bo 8,5cala i pseudonaciag nie da ci skręcać, wiec albo spas, albo schowane koło i gleba, wiem bo miałem