B5 event
 

Marcin Gugu33

Members
  • Content count

    256
  • Joined

  • Last visited

About Marcin Gugu33

  • Rank
    Użytkownik

Profile Information

  • Gender

Converted

  1. Daily Car fafnasty

    Ale coś tam jeszcze wpadło? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  2. Laser red avant!

    Coś aktualnego [emoji4] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  3. Daily Car fafnasty

    Jak tam prace przy b8? [emoji4] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  4. moja rybka

    i słoneczniki też tym poleciałeś? nie stwardnieje?
  5. moja rybka

    czym malować takie tworzywa? podkład jakiś też trzeba?
  6. 1.8T ANB prośba LOGI

    Ale musi być ten sam nr? Ja mam 06a906461d - nic w pobliżu nie ma.. Tapatalk
  7. 1.8T ANB prośba LOGI

    To co z tym MAFem? Szukać nieszczelności czy moze wina z tym wężykiem co zaślepiłem po ori turbinie? Tapatalk
  8. 1.8T ANB prośba LOGI

    To jest te turbo. Miało jedno wyjście mniej na wężyk, niz moje, więc ten wężyk na razie zaślepiłem. Więc co jest odpowiedzialne za zmniejszenie mocy? Kolega co stroił AFR powiedział: " Na Pb było dość ubogo jak na turbo (widać to też po napięciu sondy na logach nie pamiętam dokładnie ale chyba afr ponad 12,4 był). Co do dobrego stanu silnika to podcisnienie 0,3 i korekty latające wokół 0 - to świadczy o dobrej kondycji silnika (pomijając ten słabszy afr, gdzie problemem może być pompa Pb, regulator)." Tapatalk
  9. 1.8T ANB prośba LOGI

    zależy chyba jak ustawione? jak byłem na strojeniu AFR to powiedział że dmucha 0.4
  10. 1.8T ANB prośba LOGI

    Witam, wrzucam Logi po kilku zmianach: - turbo po regeneracji - kupiłem od znajomego, twierdził że K03S - świece NGK pfr6q - wtryskiwacze LPG zmienone na Yeti (kulał 1 wtryskiwacz) + strojenie AFR - czyszczenie przepływomierza i odmy Brak błędów od kiedy LPG wystrojone (~400km temu). LOGI 1. STATYCZNE GR 000 robione 20 sek LPG i 40 sek PB - http://vaglogi.pl/log-000_qUXIt.html 2. STATYCZNE GR 033,002 robione 20 sek LPG i 40 sek PB -http://vaglogi.pl/log-033_002_FGM1nM.html (wykonane po dynamicznych) 3. DYNAMICZNE GR 003, 020, 001 PB - http://vaglogi.pl/log-001_020_003_0106n7.html 4. DYNAMICZNE GR 002 i 033 LPG - http://vaglogi.pl/log-033_002_40DFM23.html 5. DYNAMICZNE GR 115 i 118 PB - http://vaglogi.pl/log-115_118_0fGhi2.html 6. DYNAMICZNE GR 115 i 118 LPG - http://vaglogi.pl/log-115_118_243HA4.html - więcej RPM - http://vaglogi.pl/log-115_118_x6nK1.html 7. DYNAMICZNE GR 002, 032, 033 PB - http://vaglogi.pl/log-002_032_033_Lv9sf9r.html 8. DYNAMICZNE GR 002, 031 PB - http://vaglogi.pl/log-002_031_p84xo.html
  11. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    Czyli jesli przód to zaczynam od lamp przednich w stronę drzwi? A z tylu tak samo tylko od lamp tylnych zaczynam? Tapatalk
  12. 1.8T ANB prośba LOGI

    Witam, proszę o analizę logów. 1.8T ANB, seria, skrzynia Tiptronic, LPG, świeżo po rozrządzie - miewam problemy z wypadaniem zapłonów i ewidentnym nierównym przyspieszaniem. Problemy których się domyślam lub wstępnie sprawdziłem: - zawór DV - gorąca cześć chyba ma pękniecie i klapka ma luzy i telepie schodząc z obrotów - 3 dni temu zmieniłem cewkę, bo było wypadanie zapłonu ale jeszcze raz na LPG odczułem szarpnięcia Błędy przed LOGami, które pojawiły sie po 2 dniach od ostatniego czyszczenia błędów: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent LOGI 1. STATYCZNE GR 000 -LPG http://vaglogi.pl/log-000_IMu2k0Z.html -PB http://vaglogi.pl/log-000_ZGN0pYU.html 2. STATYCZNE GR 033 robione 10 sek LPG i 20 sek PB - http://vaglogi.pl/log-033_a84sX4.html (wykonane po dynamicznych) - http://vaglogi.pl/log-033_5i1Npb.html (wykonane po usunięciu błędów i przed logami dynamicznym) - http://vaglogi.pl/log-033_qMn8EH.html (wykonane przed usunięciem błędów i przed logami dynamicznym) 3. DYNAMICZNE GR 003 i 020 PB - http://vaglogi.pl/log-003_020_6j67C.html 4. DYNAMICZNE GR 002 i 033 LPG - http://vaglogi.pl/log-002_033_G115E2h.html 5. DYNAMICZNE GR 115 i 118 PB - http://vaglogi.pl/log-115_118_vHKCw.html 6. DYNAMICZNE GR 120 PB -http://vaglogi.pl/log-120_rp68ce.html 7. Dynamiczne ale nie mam pewności na jakich paliwach.. - 003 i 020 chyba PB http://vaglogi.pl/log-003_020_19r85.html - 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_1cKjHW5.html (5200RPM) i http://vaglogi.pl/log-002_033_01BBv.html (5500RPM) - 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_OQlZr.html - 002 i 033 chyba LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_UMyVi.html
  13. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    ja tyż, a wtyczko ino mom
  14. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    brak fotek - chyba że tylko ja nie widze
  15. jaką lampę magnesową do auta polecacie?