szadziorek

Members
  • Content count

    402
  • Joined

  • Last visited

About szadziorek

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 05/24/90

Profile Information

  • Gender Male

Converted

  1. Fejk rs4 tdi by szafa

    Rotory z rs5
  2. Fejk rs4 tdi by szafa

    Ja po przesiadce z 288 na 345 o mało co żeby straciłem na kierownicy
  3. Temat zbiorczy - Hamulce

    Drugi mankament to dostać jarzma z rs6 c5 Jakby ktoś szukał jarzm z a6 c6 330: https://autowanda.pl/czesc/jarzmo-zacisku-hamulcowego-trw-bda605,2c0t6 https://autowanda.pl/czesc/jarzmo-zacisku-hamulcowego-trw-bda604,2c0t5 Nówki w dobrej kasie. Jarzma s4 b6 300: https://autowanda.pl/czesc/jarzmo-zacisku-hamulcowego-trw-bda632,2c0ts
  4. Temat zbiorczy - Hamulce

    Zastanawiałem się nad tym. W okolicy nie mam nikogo kto by mi to ogarnął. Na surowej tarczy nie było żadnych wycięć właśnie. Zobacze po montażu, jak coś będzie nie halo będę kombinował.
  5. Temat zbiorczy - Hamulce

    Jestem po wstępnej przymiarce. W skład wchodzą: Jarzma z A6C6 330 mm Zaciski VW T5 Tarcze S4 B8 330 mm stoczone na 325 mm (inaczej nie wejdą) Klocki A6C6 330 mm Dorobić jeszcze muszę odpowiednie dystanse między jarzmo a zwrotnicę i śruby mocujące, dobrac pasujace przewosy hamulcowe, nie wiem czy linek od ręcznego wystarczy. Zaciski i jarzma planuje dać do malowania proszkowego, aby pasowały do przednich.
  6. Temat zbiorczy - Hamulce

    Czekam na tarcze od oszukisty i będę wszystko do siebie przypasowywał.
  7. Temat zbiorczy - Hamulce

    Jak zloze to bede wiedzial dokladnie. Jarzma z a6c6 pod 330, zacisk t5/s4 b6, tarcze s4b8 bodajze albo a6c6, niepamietam teraz ktore sa nizsza a ktore wyzsze. Do wyzszych adapter pod jarzmo, do nizszych frezowanie jarzm, bo nie pasuja do naszych zwrotnic. Do tego bez zmiany linek sie nie obedzie. Mam jeszcze osłony z a6c6, bede je jakos mocował. Aaaa i prawdopodobnie tarcze trzeba bedzie delikanie stoczyc po obwodzie.
  8. Temat zbiorczy - Hamulce

    Mam z przodu 345 z s4 b6, na tył kompletuje 330, i tu moje pytanie, lepiej zastosować zaciski z vw t5, czy s4 b6 (głównie chodzi o średnicę tłoczka i siłę hamowania, nie chcę aby tył hamował lepiej niż przód )
  9. White pearl body RS w kulawym gnoju by Hesik

    Nie wszystkie 3,0 tdi mialy 347. Trzeba szukac po oznaczeniach na zaciskach. Tarcze i klocki z S4 B6.
  10. White pearl body RS w kulawym gnoju by Hesik

    Do tego osłony tarcz hamulcowych z passata W8 siadają idealnie, nr. 3B7 615 311 B, 3B7 615 312 B(mam takie u siebie). Zaciski identyczne są w A6 C6 na tarczy 347, tylko cena 3x mniejsza (ja za swoje kompletne zapłaciłem 150 zł). A i blaszki montażowe od oszukisty dla lansu
  11. Czarne A4 w quattro by Lukass

    Zderzak wygląda zajebiście
  12. zawieszenie gwintowane

    http://cardesign-tom.com/pl/zawieszenie/7799-fk-stavitelny-podvozek-audi-a4-b5-8d-sedan-kombi-quattro-rv-1994-1999.html?
  13. Daily Car fafnasty

    Wszystko pasuje jak ta lala, zaciski mam a6 c6, blaszki montażowe od oszukisty, tarcze klocki s4 b6, zwrotnice z paska w8, osłony tez z w8. Składałem sam, żadnego problemu z odpowietrzeniem nie nie było.
  14. Daily Car fafnasty

    Pakuj 345 na przod, po przejsciu z 288 szczena opada jak to hamuje;p Na bezpieczenstwie sie nie oszczedza:)
  15. Temat zbiorczy - Hamulce

    Nie. 973 jest pod 320. Pod 345 maja oznaczenia 981, 982.