mophk

Members
  • Content count

    1059
  • Joined

  • Last visited

About mophk

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday 01/20/90

Profile Information

  • Gender Male

Converted

  • Imię Mariusz
  • Lokalizacja Puławy
  • Model A4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2000
  • Silnik 1.8 T
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB + LPG
  • Moje Auto http://www.otomoto.pl

Recent Profile Visitors

566 profile views
  1. https://postimg.org/image/8c3wa3891/ło te. co do mechanika to moze masz blisko do Dev'a? @Dev
  2. ad 1 wtyczka od n75? niby ta, ale z drugiej strony wyglada ze to rura od ICka do przepustnicy a pod nią reduktor. z drugiej strony n75 ma blokadę na wtyczce któraś tam fota wyglada ze podcieka troche z chłodniczki płynu wspomagania Skrzynie są zazwyczaj mokre, a to wyrzyga przy pałowaniu abo przywali sie w podstawe - bez paniki moim zdaniem, ale mechanik ze mne żodyn zrob fote bardziej ogólnaod ogołu do szczegółu najlepiej. fota od góry co jest pod maską najlepiej itd... zdaje mi sie że wtyczków pod maską jest w cholere
  3. Wszystko o air ride.

    czemu tak? dla mnie air ma tylko robić za obniżenie i podwyższenie fury żeby było na zlot i jako daily.
  4. Wszystko o air ride.

    dzięki! mówię niby głupie pytanie ale mało który projekt ma małą butlę.. no dobra a o co chodzi w tym zestawie do szybkiej jazdy co niby jest taki drogi? co tam jest inaczej/więcej w porównaniu do mapetowego schematu kitu na dwie osie niezależne bieda edyszyn?
  5. prośba o sprawdzenie -Logi 1.8t

    z tego co wiem, przy kasowaniu błędów usuwasz też korekty długo terminowe, a z tego co widze to jakieś są. ekspertem nie jestem wiec za duzo powiedziec nie mogę.
  6. prośba o sprawdzenie -Logi 1.8t

    jak na moje to masz mega maks 140km mocy. turbo pracuje całkiem ok, ale chyba paliwo niedomaga albo cos. skasuj błędy w silniku (nawet jesli nie ma) i zrob nowe logi
  7. Wszystko o air ride.

    mam głupie pytanie chyba. jak to jest. jak bede miał mały zbiornik powiedzmy 10L, to ktos pisał, że to daje rade napompować przód na jakies 5bar (czy tam 6) i tył do jakichś 3b. no spoko, ale czy to jest wszystko w temacie? czy np. mozna napompowac zbiornik na nowo i dopomować tył do jakikchś wyzszych ciśnien? Mysle sobie nad jakimś małym zestawem (żeby pochować jakoś gdzieś żeby nic nie było widać), który będzie się dobrze prowadził ale moze być powolny.
  8. jaki telefon używacie?

    mialem lg g2, potem przesiadłem sie na "nowszy i lepszy" sony xperia z2 i uważam ze to był błąd życia
  9. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    tylko ty brales od randoma z Internetu a ja proponowalem od kogos kto już mi cos sprzedawal i było w porządku.
  10. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    tak. brałem od niego kiedys swoje wiec mu ufam jak mowi ze ma komplet. mowil ze chce 500.
  11. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    na pejsbuku mam typa co ma komplet za 500. :>
  12. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    tylko tyle ze ma małe wewnętrzne przeguby i duzy zewnętrzny.
  13. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    ale liczy się skrzynia. a nie motur
  14. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    na pewno bedo pasować? bo mnie sie zdaje ze w gnoju masz duze wewnętrzne przeguby a tu w tych są małe.
  15. jaki telefon używacie?

    myslę cos w kategorii 1k-2,5k zeby było na 5 lat czy coś.