mophk

Members
  • Content count

    899
  • Joined

  • Last visited

About mophk

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday 01/20/90

Profile Information

  • Gender Male

Converted

  • Imię Mariusz
  • Lokalizacja Puławy
  • Model A4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2000
  • Silnik 1.8 T
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB + LPG
  • Moje Auto http://www.otomoto.pl

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. RS4 B5 ASJ

    No, a na sportaudi sid robi grupowe zamowienie.
  2. RS4 B5 ASJ

    a Digitunowe? poza tym pod sprężarki się daje podpory, ktos na sportaudi ostatnio nawet pokazywał (chociaz ja nic na fotkach nie widzialem )
  3. A4 Avant 1.8tq

    na ile jedno opakowanie starcza?
  4. A4 Avant 1.8tq

    znajomy wraz z Galetto robią setupy do 300km na turbach od jakiegos kolesia wiec nie znam konkretów. liczę na 270km. mam maf 3". wtryski 460cc. muszę jeszcze tylko pompę ogarnąc jeszcze.
  5. A4 Avant 1.8tq

    w następnym tygodniu chyba bedziemy odwiedać lakiernika na zaprawki i w koncu wpadnie hybryda. wpadła nowa antena, gril ala rs, troche zadrapan na felgach itd. szykuję duze lustro. tak sobie pomyslalem, żeby dać jakies czernidło na opony i listwy? są strasznie szare. ma ktos jakieś sugestie?
  6. do mojej chcial mechanik zapakować flansze pod ośki które mialem. powiedzial ze nie pasują że luźne czy cos wiec nie drązyłem tematu. koniec konców hebel złożylem
  7. jak 01e to uważaj na przełożenie żeby długi dyfer pasował bo jak będzie krótki to będzie rzeźba jak u mnie... jak chcesz nowszą to pożegnaj się z prędkościomierzem bo w niej nie ma czujnika tylko prędkość jest brana z absu :) flansze od półosi dajesz swoje i bangla [emoji6] z tego co wiem da się zrobić. flansze nie pasuja do przekladania już patrzyłem to przy heblach, luźne były i zrezygnowalismy z tego
  8. rzecz w tym, że ciężko powiedzieć jednoznacznie bierz to i tamto. owszem skrzynie 5 gang pasują z 'bele czego' chociaż ja bym się trzymał jednej platformy czyli b5. (osobiście rozkminiam ew. swap skrzyni do mnie z b6 ) Półośki kup ze skrzynią jeśli dawcą jest kompletny awt to weź też ośki do skrzyni (i zwrotki?) nie wiem jakie zwrotki są w 1.6 a 1.8t wiec ciężko powiedzieć czy ośki spasują - ogólnie czeka cie sporo roboty z dobieraniem wszystkiego. jak kupisz skrzynię z 1.9 to też z ośkami a przy okazji sprzęgło awx daj a nie serię z 1.8t - będzie pasować możesz ew. dać używkę z awx tarczę ale ona idzie do obicia w kevlar straciłem wątek poki co, przypomne sobie to dopiszę
  9. AJL GÓWNO OSZCZANE I OJSRANE. serio. jesli chcesz robic w tym moc, to tylko cos na me7.5 żeby było łatwiej. np. AWT, APU i jeszcze chyba kilka innych. plusem AJL jest tylko moc 180km w serii ale skoro nie chcesz serii, to po co to brać? co do mocy, na a4k był typ ze strokerem od którego mialem brać silnik. miał 350km w ośce i nie marudził podobno. Półośki dobierasz do skrzyni i zwrotnic = daj oznaczenie skrzyni i cos dobiorę wg etki (czyli nie daje Ci 100% pewności ale z 90% juz tak) skrzynia będzie pasować kazda z b5 byle z ośki oczywiście. ja bym sugerował 5b z dizla, najmniej przeróbek z tego co rozumiem. a robote tez zrobi raczej z biegami.
  10. Siłownia

    ja schudłem do mojego celu: 80kg czyli spadło ze 7kilo i wzialem się za hantle wiec nie pisalem juz pw dalej
  11. Siłownia

    pytanie mam, czy ma sens w trakcie pracy przy biurku używanie na stałe takich obciążeń na ręce? da to coś? ktoś robi u nas rozpiski diet i cwiczen?
  12. Odgrodzenie stozka

    u mnie w temacie powinna być fotka osłony.
  13. listwy progowe b5 laminat-lista chętnych

    a zamowiles chociaż? bo do mnie przód tył S wpada i progi też by sie przydały.
  14. masz już mapę pod te wałki?
  15. Witajcie Uznalem, że taki temat po heblach też sie przyda, czy to dla ludzi, którzy sami chcą zrobić taki swap lub osób, które chcą zebrać graty i dać komuś to do zrobienia. Temat będzie dotyczył głownie lub tylko quattro. Lista rzeczy potrzebnych do swapu (z 5b na 6b): -Skrzynia -Wał (kardana) - krótszy jest niż ten z 5b -odpowiedni dyferencjał -sprzęgło 240mm z dwumasą -wybierak -przednie półosie dobrane do skrzyni, a dla osób po swapie hebli dobrane tez do zwrotnic -pompka sprzęgła(?) -przewód pompki do wysprzęglika(?) -półosie tylne do dyfra - z tego co zauwazlyem w etce, były dwie flansze 108mm i 100mm Z tego co wiem to tyle. Czy ktoś moze sprawdzić i poprawić lub uzupełnić listę? Oczywiście założenie jest takie, że skrzynie bierzemy z b5 do b5. Z tego co wiem, skrzynie z b6 i c5 pasują dzwonem, ale w b6 inaczej były niektore skrzynie montowane a c5 jest dłuższe więc inne są wały napędowe. dawno temu znalazlem posta dotyczącego swapu z automatu do manuala w ośce: Zapraszam do dzielenia się wiedzą