B5 event
 

mophk

Members
  • Content count

    1223
  • Joined

  • Last visited

About mophk

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday 01/20/90

Profile Information

  • Gender Male

Converted

  • Imię Mariusz
  • Lokalizacja Puławy
  • Model A4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2000
  • Silnik 1.8 T
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB + LPG
  • Moje Auto http://www.otomoto.pl

Recent Profile Visitors

756 profile views
  1. 1.8T ANB prośba LOGI

    ten sam model fury i silnika byłoby najlepiej chociaz z kazdego 1.8t powinno zagrać
  2. 1.8T ANB prośba LOGI

    moze maf podmien z kims?
  3. 1.8T ANB prośba LOGI

    tabliczka na ostatniej fotce jest widac k03-005 ag5912. wiec to k03s nie jest to jest zwykle k03. co do reszty to sie nie znam na tyle zeby cos podpowiedziec wiecej. nawet jesli afr jest na takim poziomie to ecu nie zgłasza błędów i na lpg i pb masz takie same napiecia z lambdy..
  4. 1.8T ANB prośba LOGI

    za duze turbo bedzie przeładowywać i tyle. nie ma roznicy jak ustawione. turbo jest sterowane w pewnym sensie "okej, rozkręć się na 70%" turbo na to "ok, robi sie" no i turbo ładuje swoje 70% czyli jesli to jest k03s (co jest raczej nie mozliwe) to daje boost na poziomie 70% swojej wydajności czyli powiedzmy 0.8b czy tam ileś. komputer to widzi i wyglada to mniej wiecej tak "co ty odjaniepawlasz turbo bambusie? hola hola koleszko" i doładowanie jest cięte, pojawia sie błąd przeładowania i ogolnie płacz. popatrz na logi 115/118 lpg -wiecej rpm. " Absolute Pres. " pierwsza kolumna to jest cisnienie zadane a kolejna to faktyczne. drobne roznice sa ok (cisnienie atmo. temperatura i takie tam) ale skoro baaardz sie nie rozjezdza to jest git. Moim zdaniem maszserię jesli chodzi o sklad mieszanki i doładowanie. nie wiem jak z wtryskami i ich czasami. Chociaz maf troche zaniza wg wzoru masz jakies 130-140km na pb ale glowy se uciac nie dam to moze być k03 "s" z AJL jak wczoraj było mówione. ludzie mysla ze w ajl bylo lepsze turbo bo 180kuni a to jest sciema. mozesz postarac sie zrobic zdjecie tabliczki znamionowej. przypuszczam ze tam bedzie k03-005 albo w lepszej opcji k03-029 (jest minimalnie lepsza strona zimna => ew. chip da wiecej niz na 005)
  5. 1.8T ANB prośba LOGI

    wg mnie wyglada w porzadku. ale to juz jest sciema. jakby tak było to by Ci przeładowywało wiec to mozna wlozyc miedzy bajki
  6. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    pytanie nie czy tylko ktory raz
  7. A4 Avant 1.8tq

    odezwał sie :-P
  8. A4 Avant 1.8tq

    tego nie wiem, ale jak komus nie zalezy na serii pod maską a chce te srednie 550-600km to chyba całkiem spoko pomysł. no i motoru nie trzeba non stop targać byle pierdoła.
  9. na pejsbuku dzis znalazlem taki link: https://www.performancebyie.com/blog/guide-building-1-8t-1997-2005-engine-block-right-first-time/ wyglada sensownie ale jest po angielsku. druga rzecz że pewnie jest "przystosowany" do rynku zachodniego.
  10. A4 Avant 1.8tq

    czemu? te fotki to tylko przykłady. zazwyczaj tu sie robi full customa i prawie zaden zestaw nie jest taki sam. jest jeden zestaw z USA kopia od kolesi z 034 za jakies 1600pln ale chyba bez twinscrolla co wg mnie jest konieczne no i pasuje tylko pod turbo Precisiona wie wszystko poza tymmoj hajs jakby nie było.
  11. A4 Avant 1.8tq

    da sie. serio. to chyba jeden z głównych powodów dla których to robie.
  12. A4 Avant 1.8tq

    chodziło mi o to, że to już xnaste podejście do tematu mocy wiecej niż 200km Mnie to wku*wia bo nie wychodzi z wielu wzgledów a smiać sie można niestety
  13. A4 Avant 1.8tq

    skoro 400 starczy to 600 z chinczyka tez powinno zrobić dym. teraz najlepszy hejt: taki chinczyk wstanie tak samo jak k04rs6