B5 event
 

mophk

Members
  • Content count

    1196
  • Joined

  • Last visited

About mophk

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday 01/20/90

Profile Information

  • Gender Male

Converted

  • Imię Mariusz
  • Lokalizacja Puławy
  • Model A4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2000
  • Silnik 1.8 T
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB + LPG
  • Moje Auto http://www.otomoto.pl

Recent Profile Visitors

663 profile views
  1. A4 Avant 1.8tq

    odezwał sie :-P
  2. A4 Avant 1.8tq

    tego nie wiem, ale jak komus nie zalezy na serii pod maską a chce te srednie 550-600km to chyba całkiem spoko pomysł. no i motoru nie trzeba non stop targać byle pierdoła.
  3. na pejsbuku dzis znalazlem taki link: https://www.performancebyie.com/blog/guide-building-1-8t-1997-2005-engine-block-right-first-time/ wyglada sensownie ale jest po angielsku. druga rzecz że pewnie jest "przystosowany" do rynku zachodniego.
  4. A4 Avant 1.8tq

    czemu? te fotki to tylko przykłady. zazwyczaj tu sie robi full customa i prawie zaden zestaw nie jest taki sam. jest jeden zestaw z USA kopia od kolesi z 034 za jakies 1600pln ale chyba bez twinscrolla co wg mnie jest konieczne no i pasuje tylko pod turbo Precisiona wie wszystko poza tymmoj hajs jakby nie było.
  5. A4 Avant 1.8tq

    da sie. serio. to chyba jeden z głównych powodów dla których to robie.
  6. A4 Avant 1.8tq

    chodziło mi o to, że to już xnaste podejście do tematu mocy wiecej niż 200km Mnie to wku*wia bo nie wychodzi z wielu wzgledów a smiać sie można niestety
  7. A4 Avant 1.8tq

    skoro 400 starczy to 600 z chinczyka tez powinno zrobić dym. teraz najlepszy hejt: taki chinczyk wstanie tak samo jak k04rs6
  8. A4 Avant 1.8tq

    czy to znów ten moment kiedy robimy sobie ze mnie beke? ogolnie sa 3-4 opcje, wszystkie sie opierają o setup typu 1 turbo. a) bez kucia dołu z chinskim gt35.30. jakies ~600km b ) kuty dół z borg warnerem 200sx maks ~490-500km i 650nm + wstawanie jak w TDI c) kuty dół + precision turbo 6262 - ~750km/900nm d) kuty dół ori Garret gt35 e) kuty dół + BW z serii EFR Plan wyglada tak, że najpierw bedzie seria. doprowadzę do ładu po swapie papiery oc i inne takie. nastepnie zaczne zbierać kase na konkretne rzeczy. w pierwszej wersji pewnie sobie ogarne opcje albo A albo B potem bede odkladać na ew. cos z wersji dalszych - na szczescie całość setupu jest dość modularna. zakładając, że mam juz gotowe setup pod singla i dobre sprzegło, to moge w ciagu jednego dnia zmienić turbo i przestroić z 500km (opcja b.) na opcje c). tylko zawsze zostaje pytanie na cholere mi wiecej niz 600km na polskie drogi? mysle ze opcja b jest najsensowniejsza z kilku względów... zresztą znacie mnie - wyjdzie w praniu.
  9. A4 Avant 1.8tq

    nie wiem ale ludzie którzy robia mowia ze sa porównywalne. a glowice kupiłem w dobrym stanie kompletne razem z kolektori wydechowymi, ktore sie przydadza potem [emoji48]
  10. A4 Avant 1.8tq

    jak coś to pw
  11. A4 Avant 1.8tq

    https://www.ebay.pl/itm/KW-Federteller-lila-Gewindefederteller-fur-Gewindefahrwerk-NEU/372193545638?hash=item56a876cda6:g:CQsAAOSwITtaROAH
  12. A4 Avant 1.8tq

    nic nowego. wprowadzilem sie tu i jakoś tydzien pozniej był totalnie rozpierdolony matiz (czy inne auto tego rozmiaru) na koncu parkingu. ale osobiscie poza paroma dziwnymi typami gadającymi do siebie to jest dość lajtowo jak na tą okolice.
  13. A4 Avant 1.8tq

    uniejowska
  14. A4 Avant 1.8tq

    moze mały update? niby nic sie nie działo a jednak coś jest. rozrzad sie zrobił olej wymienił ze dwa razy ze swapów jak sie wiekszość domyśla nic nie wyszło wtedy. Alternator zregenerowany - teraz mam 14,4v z przodu wpadły dystanse 15mm ze względu nahttps://i.imgur.com/BJCYZS6.jpg- stary sie jeden rozsypałhttps://i.imgur.com/sI9Hx34.jpgnowy wyglada miodzio i jest duzo lżejszy niż stary. wymienilem boczki na czarne. w pakiecie przednie głosniki są innehttps://i.imgur.com/VW4itXv.jpga tył ma bose. ale i tak bede musiał szukać ładniejszych. przyjechały niemieckie nakrętki do gwintuhttps://i.imgur.com/6PPbaxo.jpgi klucz do gwintu od rodaków. moze sie tym razem nie pojebią tak łatwo. doszła ramka 2 din od chinczykówhttps://i.imgur.com/Fb2F9Ru.jpg graty na swap 2.7 (skrzynia silnik itp) czekają:https://i.imgur.com/ZSqXbK7.jpgdo tego kupione głowice 2.8 Sprzegło do 2.7 sprawdzone a tarcza zrobiona w kewlar. wiązka 2.7 przerobiona na cewki fsi Zderzaki s4 z ori halogenami i kratkami - przód jeszcze musze zamontować ale tył siedzi i wyglada super chyba tyle. mam nadzieje do maja wyjechać w serii 2.7.
  15. SWAP 1.8 ADR na 1.8T

    znajdz mi allroada c5 2001+ rok z 2.7 za moje i mozemy robić deala. ja swoje wystawiam za około 17k