Marcuz

Members
  • Content count

    239
  • Joined

  • Last visited

About Marcuz

  • Rank
    Użytkownik

Profile Information

  • Gender

Converted

  • Imię Kuba
  • Lokalizacja KBC
  • Model RS4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2001
  • Silnik 2.7 BITURBO V6
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB

Recent Profile Visitors

426 profile views
  1. RS4 B5 ASJ

    Z Bochni. Nope, nie mogę coś skojarzyć, więc obawiam się, że nie.
  2. RS4 B5 ASJ

    Nie mówię nie. Zdjęcia mile widziane. Foteli nie ruszam na razie, bo są zbyt ładne
  3. RS4 B5 ASJ

    Deska to wydatek 1500 - 2000 zł. Bez całej reszty mogę jeździć i kompletować pomału Co do koloru....zostanie chyba jednak seryjne LY9B. Strasznie trudna decyzja, bo zdjęcia to kilogramy fotoszopki, liczyłem na większy odzew w sprawie koloru . Niestety nie mam dookoła niczego w w.w. kolorach. Wzorniki są ....ujowe. Nie wyglądała tak źle... PS. Przyjechały DP od baq. Szpiedzy donoszą, że jakościowo nie powalają, co niestety mnie martwi. W piątek obadam temat na żywo.
  4. RS4 B5 ASJ

    1. TurboElite.com 2. Lars Limo 3. To jest ten zielony RS? Strasznie mi się nie podoba z zewnątrz Znam te tematy, dlatego właśnie chcę szyć Ponadto mam nadzieję, że w znacznym stopniu wyeliminuje to trzeszczenie plastików. Do tej pory był spokój, czasem na mrozie coś poskrzypiało... no ale samochód jest prawie pełnoletni, więc prędzej czy później plastiki dadzą o sobie znać.
  5. RS4 B5 ASJ

    No właśnie podobno oryginalne tapicerki potrafią się łuszczyć. Nie będę się wykłócał, bo nie zajmuję się tapicerstwem. W każdym razie... wiszę na telefonie i dalej dzwonię po całej okolicy. Całkiem ładnie deska wygląda
  6. RS4 B5 ASJ

    Po przeanalizowaniu tematu - skóra odpada. Będzie się kurczyć pod wpływem dużej temp (zwłaszcza jeśli chodzi o nasłonecznioną deskę oraz nawiewy powietrza). Pozostaje alcantara.
  7. RS4 b5 by hiszpan123

    Dlatego właśnie pytam, czekam aż ktoś przetrze temat O ile jestem w stanie uwierzyć w niepękanie TheTuner (7-8k zł z tego co pamiętam; 1.4828), tak do polskich mam ograniczone zaufanie. Niby "baq"daje dozywotnią gwarancję, ale jest zbyt dużo rozbierania, żeby ufać na słowo. Problem polskich kolektorówjest taki, że nie wiadomo z jakiej stali są wyspawane, jak wygląda proces obróbki termicznej i przede wszystkim skąd ta stal pochodzi.
  8. RS4 b5 by hiszpan123

    Od kogo bierzesz wydechowe? Ostatnio spory wysyp Baq, BRG, The-Tuner - w końcu jest w czym wybierać.
  9. RS4 B5 ASJ

    Ma dożywocie. Jeśli kiedyś znajdę inne RS4.... to będą dwie sztuki Jakiś zakład godny polecenia? Mam u siebie paru tapicerów - zapytam jak to widzą.
  10. RS4 b5 by hiszpan123

    Które 2.7 wkładasz? Rs'owskie?
  11. RS4 B5 ASJ

    Kolejne pytanie. Co sądzicie o obszyciu wszystkich plastików (na razie deska+ lewarek + kierownica) skórą, alcantarą lub zamszem. Cały środek mam wybebeszony, szyba będzie wycinana, więc żal by było przegapić taką okazję na demontaż i ogarnięcie deski. Pytanie brzmi. Jaki materiał, ścieg i kolor nici? Myślałem nad czerwonym kolorem ściegu - taki jak w nowszych Audi. Ewentualnie srebrny / grafitowy. Priorytetowo deska + wszystkie słupki i plastiki z podsufitki. Nie mam zamiaru demontować ich póżniej specjalnie do obszycia. Boczki na drzwiach, tunel srodkowy i cala reszta jest banalna w rozbiórce i można bez niej jeździć.
  12. RS4 B5 ASJ

    Cały czas do przodu... samochodu coraz mniej. Silnik złożony, nowy wymiennik ciepła pod podstawką filtra oleju o dziwo pasuje - oczywiście tylko ASO. W przyszłym tygodniu powinny dotrzeć DP 3". Sprzęgło kevlar, zamach i docisk splanowane, olej i uszczelniacz wyjścia tylnego wału w skrzyni OEM. Do silnika leci Penrite 10Tenths5w50. Przed wyjazdem do lakierni zostałowyjąć wykładzinę z podłogi, zrzucić podsufitkę i relingi, szyberdach, wyciąć przednią szybę, wyciągnąć boczne, zdemontować tylny zderzak i lampy. Czeka mnie niestety darcie tapicerki z klapy bagażnika, gdyżnie da się jej rady otworzyć bez napięcia w samochodzie - nie można włożyć kluczyka do klapy (chyba, że się zamek zastał z powodu nieużytkowania przez 1,5 roku... klapka maskująca nie chcę się schować). Po powrocie z lakierni wyrzucam całe podwozie. Jest plan na nowe mocowania tylnych amortyzatorów oraz wygłuszenie wszystkiego, co tylko możliwe za pomocą mas natryskowych - zwłaszcza nadkola, które oryginalnie są wygłuszone mniej więcej w 1/3 powierzchni. A potem już tylko składanie wszystkiego do kupy. Optymistycznie docieranie silnika widzę w okolicy maja / czerwca. Chyba, że znowu wydarzy się coś nieplanowanego. Z racji braku czasu prace posuwają się tak mozolnie... straszne uczucie patrzeć od 1,5 roku na rozebrany samochód... Zna ktoś jakiś ładny czarny kolor godny polecenia :) ? PS. Nie chciałby ktoś kupić przedniego zderzaka oraz dwóch błotników RS4? Zderzak delikatnie pęknięty pod środkową kratką, na błotnikach ranty troszkę przymęczone. Najchętniej kupiłbym nowe póki jeszcze są dostępne
  13. RS4 B5 ASJ

    Poprawione :)
  14. RS4 B5 ASJ

    Powoli, ale cały czas do przodu
  15. RS4 B5 ASJ

    Na razie zostanie seria w silniku + remap. Itak koszta trochę przerosły założenia, czeka mnie jeszcze rozrząd w BBK (i pewnie milion rzeczy, które wynikną "przy okazji")orazswap M57 do Patrolaw najbliższym czasie, więc pass. Jakbym chciał kupić wszystko co znalazłem na necie do samego silnika, to bym musiał mieć koło 50-60 tysięcy odłożone... Co do głowic RS4, pęknięcia są... nie wygląda to najgorzej, nic głębokiegonie widać. Zrobiły 250 tysięcy, zobaczymy ile jeszcze zrobią... jak padną to będę myślał nad czymś innym - przy okazji kolektory, ICki... Miałem brać ATQ, ale w ostatniej chwili odpuściłem. Może za 3-4 lata jakieś większe mody w silniku. Chciałbym w końcu odpalić, bo stoi od sierpnia, więc za chwile roczek stuknie Zapomniałbym... cały czas w kolejce czekająjeszcze adaptery do tylnych zacisków 330 (AKMotorsport mają takie coś, ale u mnie musi zostać jeszcze ręczny na oryginalnym zacisku)