B5 event
 

Marcuz

Members
  • Content count

    264
  • Joined

  • Last visited

About Marcuz

  • Rank
    Użytkownik

Profile Information

  • Gender

Converted

  • Imię Kuba
  • Lokalizacja KBC
  • Model RS4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2001
  • Silnik 2.7 BITURBO V6
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB

Recent Profile Visitors

592 profile views
  1. RS4 B5 ASJ

    Taki mamy klimat... Zauważ, że "stare" przewody - czyli te, które były montowane 15 - 20lat temu na liniach produkcyjnychnadal są w super kondycji. Niestety UE wymogło pewne zmiany składu materiałui teraz mamy taki shit.
  2. RS4 B5 ASJ

    Dokładnie. Chociaż po 5 - 10 latach też kiepsko wyglądają.
  3. RS4 B5 ASJ

    Rozpuścił się wąż w baku paliwa. Ten spinający pompę i trójnik. Był wstawiony gumowy i go zjadło - przy 1.5 bara się rozszczelniał. Wrzuciłem tekalana. Korekty wałków na 0, a czasem słyszę jak się napinacz tłucze... ehhh...
  4. RS4 B5 ASJ

    Wracamy do gry
  5. RS4 B5 ASJ

    Odpala na 3 - 4 sekundy i gaśnie. Czasem gwaltownie, a czasem potelepie na zbut niskich obrotach. Układ zapłonowy ok, podciśnienia ok, pompa ok, immo ok. Brakuje mi już pomysłów, zacznę chyba sprawdzać przewody w instalacji...
  6. RS4 B5 ASJ

    Lampy brałem jakieś 2 lata temu w IC po delikatnej modyfikacji cen na okolice 600 zł. Rano jadę pożyczyć modulatory zapłonowe. Pluje sobie w brodę, że nie wrzuciłem od razu cewek z TFSI. Odstrasza mnie modyfikacja wiązki - wolę jednak w miarę możliwości pozostać przy oryginale. Co do błędów w tym samochodzie - podchodzę sceptycznie. Ogólnie sterownik pokazuje mało błędów - nie wiem co EvoTech nagrzebał w sterowniku. Błędów z wypadających zapłonów nie uświadczysz. Przy padniętym modulatorze również brak błędów (nie wiem, czy każde 2.7 tak ma). Jedyne błędy jakie widzi to usterka grzania drugiego rzędu sond lambda (nie ma ich w ogóle). Nie widzi braku SAI, dwarazy wyrzucił brak przepływki - teraz jest spokój (choć nadal jest odpięta), odpiętego zaworu w obudowie filtra powietrza również nie widzi (chociaż zawsze widział) i coś pewnie by się jeszcze znalazło... Dziś się zorientowałem, że zestaw wahaczy z Meyle, który dostałem ma inną szerokość tulei pod amortyzator... Nie mogę już patrzeć na ten samochód... cały czas pod górę... Na pocieszenie
  7. RS4 B5 ASJ

    Tylko DP. Z racji tego, że oryginalne osłony musiałem wyrzucić.
  8. RS4 B5 ASJ

    Przestała dziś odpalać... Pali na 2 sekundy i gaśnie. Zmiana kluczyka niestety nie pomaga.Miałem już taki przypadek w S4 - padły zegary. Tutaj niestety nie ma żadnego błędu...Nie pamiętam na którym kanale są przypisane kluczyki - może się rozkodowały. Nie mam też niestety Vag Commandera żeby odczytać PIN -.- Drzwi uzbrojone - upchnięta dodatkowo pianka 5mm od STP pod oryginalne wygłuszenia. Profile zabezpieczone preparatem Waxoyl Professional, reszta Waxoyl Hardwax. W międzyczasie nowy wielowahacz Meyle Hd, nowe lampy Valeo, jutro wpada Ferodo Ds2500 na przód i nowe łożyska kół.
  9. RS4 B5 ASJ

    Korekty wałków na poziomie 0 - 0.5
  10. RS4 B5 ASJ

    Tym bardziej, że wszystko było nowe
  11. RS4 B5 ASJ

    Odpalona na 20 sekund. Prawdopodobnie wypchało jakiś uszczelniacz na rozrządzie. Wypluło z litr oleju spod obudów rozrządu... Jutro rozbieram
  12. RS4 B5 ASJ

    Za mało wydałem na tego dziadka widocznie
  13. RS4 B5 ASJ

    Auto odebrane. Rozbiórki ciąg dalszy. Maglownica poleciała do regeneracji, zacząłem myć podwozie. Wpada antykorozja od Waxoyl. Maska, podłużnice oraz zakładki i profile w komorze silnika ogarnięte. Niestety skończył mi się wosk do profili w sobotę wieczorem. Wszystkie płaskie powierzchnie do zabezpieczenia czarnym woskiem. Oprócz tego cała podłoga oraz nadkola od wewnątrz. Zaślepki i korki powyciągane - wszystko gotowe do aplikowania.W przyszły weekend w planach jest zamontowanie maglownicy oraz kołyski z silnikiem. Szukam mocowań tylnych amortyzatorów oraz zbiornika paliwa do quattro.
  14. RS4 B5 ASJ

    Dzisiaj rusza etap przyciemniania i wklejania szyb. Jeśli nic się nie wykrzaczy to za 2 tygodnie samochód będzie u mnie. Zostaje jeszcze rozbiórka podwozia i zabezpieczenie antykorozyjne, a później już tylko składanie. Trochę się przestrzeliłem z terminem; chciałem wybrać się na MF i Herculesa no ale cóż... Dłubie tylko w weekendy, więc szanse są bardzo marne. Przy silniku zostało kilka przewodów podciśnienia do wymiany, ale to już ogarnę na samochodzie. Złamał się plastikowy przewód od SAI.... Zacząłem się zastanawiać nad wyrzuceniem... To samo tyczy się tylnych sond. Nie można ich odkręcić, a nie mam sprzętu do wyciągania pinów z wtyczek, więc zastanawiam się nad wkręceniem zaślepek do DP.
  15. RS4 B5 ASJ

    Nadwozie w lakierze Jednak nie Ly9b