GorylTST

Members
  • Content count

    732
  • Joined

  • Last visited

About GorylTST

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday 07/21/95

Profile Information

  • Gender Male

Converted

Recent Profile Visitors

394 profile views
  1. A4 B5 kaFarrr

    O niebo lepiej niż w poprzedniej oklejce! Jeeest dobrze!
  2. B5 ebonyshwarz by uszol

    Wydaje mi się, że większości Dare nie podobają się tylko dlatego, bo to podjebki osławionego BBS-a Wzór przecież mają mega Ja mam tylko nadzieję, że przyszła felga również będzie z rantem, a czy wyląduje na babci czy na budzie z Q to już mniej istotne - ważne, żeby był "gnuj" w dojczlandzkim stylu na stęsie xD
  3. B5 ebonyshwarz by uszol

    Pacjent bydzie żył!
  4. Black Bitch by GorylTST

    Uwaga! Dłuższy wywód filozoficzny Póki co muszę powalczyć nad szerokością z przodu, bo nie jestem z tego aspektu zadowolony - rolka nadkoli chodzi za mną już rok, a bez niej nie wypchnę przodu ). Teraz, gdy auto stoi na na płaskim to przód i tył są równo, więc jestem zadowolony. Gdybym chciał zejść z przodem niżej to niestety muszę wymienić gumy na froncie na 205/35, bo blokuje mnie profil 40, co pokażę na fotce niżej. Jednakowoż wymiana laczków wchodzi w grę dopiero, gdy aktualne się skończą (szkoda mi je sprzedawać za psie pieniądze, gdy praktycznie są w dziewiczym stanie) - wtedy jest wielce prawdopodobne, że pójdę w 205/35 na front, a z tyłu zostanę przy 215/40 - naciąg będzie podobny na obu osiach. Czemu nie 215/35 z tyłu? A bo profil 40 na 9.5J wygląda dla mnie lepiej, a poza tym przechodząc na 215/35 znowu z przodu byłby mniejszy naciąg niż z tyłu, a głównie to mnie gryzie, a nie wysokość Of kors przód i tył ta sama marka i model opony, gdyż inaczej sobie tego nie wyobrażam Na szczęście ewentualna decyzja o zmianie rozmiarów gum to bardzo daleka przyszłość, a podczas rozważań muszę wziąć również pod uwagę to, że w przytoczonej wcześniej kombinacji przód będzie niżej o jakieś 15mm (według kalkulatorów) Tutaj obiecana fotka tego co mnie blokuje na przodzie: Po zdystansowaniu przodu, przy skręconych kołach, odległość między oponą, a rantem nadkola osiągnie legendarny status "piczego kłaka" PS.: Gratuluję wytrwałym przeczytania mojego pitolenia xD
  5. Black Bitch by GorylTST

    Czas na mały aktual Wpadły fejkowe nalypko-dekielki Porsche Zaliczyłem pierwszy zlot w moim życiu jako uczestnik - VAG FEST organizowany przez VAG Szydłowiec Kilka fotek mojego autorstwa ze wspólnej sesyjki z projektem mojego ziomka
  6. Fake S by Paciu

    Podeślij mi na priv fotki Audi to zrobię Ci virtuala
  7. Fake S by Paciu

    Pacz Pan! Według mnie siądzie ładnie, ale heblownia musi być większa Kolor budy masz idealny pod takie nju łejwowe fele, więc korzystaj z tego
  8. A6 C5q Borek

    Łooj, ale będzie z tego tłuste suczysko!
  9. Black Bitch by GorylTST

    Zrobiłem co mogłem, żeby jakoś to spasować Obyło się bez
  10. Black Bitch by GorylTST

    Końcówki wspawane. +50 kunia jak nic
  11. B5 ebonyshwarz by uszol

    Użył czegoś, dzięki czemu nasze suki na zdjęciach (na zdjęciach, bo w rzeczywistości to wszystko ulepy są) wyglądają tak pięknie - HDR xD
  12. B5 ebonyshwarz by uszol

    Się świeci jak psu jajca po całonocnym maratonie ich wylizywania Nie denerwuje Cie ta nalypka na rancie opony? U siebie chciałem to zerwać, ale nie szło, więc zamalowałem markerem i już się w oczy tak nie rzuca
  13. Mi się zajebiście podoba I nawet kąty przód tył się prawie zgrywają (dla mnie tylko wtedy camber ma sens jeżeli jest taki sam lub zbliżony kąt na tyle i na przodzie)
  14. Black Bitch by GorylTST

    Na raty robione Tak to dwa popołudnia i byłoby ogarnięte