armi

Members
  • Content count

    338
  • Joined

  • Last visited

About armi

  • Rank
    Użytkownik

Profile Information

  • Gender

Converted

  • Imię Adam
  • Lokalizacja różnie
  • Model A4 B6
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2003
  • Silnik 1.9 TDI PD
  • Napęd Quattro
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo ON
  1. MINBLAU PERLEFFECT project B5

    Wow Tomasz na battalionie
  2. Eska Armiego

    ZamĂłwiĹem z mx nowicki zestaw zaprawkowy: http://www.pielegnowacauto.pl/lakiery-samochodowe/lakiery-zaprawkowe/zaprawka-zestaw-2-komplet.html Plus lektura: http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/jak-zrobic-zaprawke/
  3. Eska Armiego

    Pomieszane strachnie. Np. przeguby od 2001 byĹy teĹź inne w A3 a inne w S3 UkĹad odmy jest inny, nie wiem jak w przedlifcie ale poliftowa eska ma inny ukĹad niĹź polift 1.8T. Innaczej wygiÄte wÄĹźe - oczywiĹcie droĹźsze. Co raz coĹ wychodzi
  4. Eska Armiego

    tzn co ma innego w zawiasie? nie liczac tylnego zawieszenia i uklad kierowniczy? jakie tam sa roznice? pytam tak z ciekawosci Jest inna maglownica, wahacze, zwrotnice, koncowki drazkow kierowniczych, tuleje wahaczy. W S3 jest seryjnie rozporka. Jedzie sie inaczej, jest bardziej surowo, sztywniej ale dzieki temu pewniej. WysĹane z iPhone za pomocÄ Tapatalk
  5. Eska Armiego

    Jest szersza, ma inny ukĹad kierowniczy, zawieszenie i jeĹşdzi siÄ niÄ zupeĹnie inaczej niĹź A3. A3 skrÄca a S3 ma promieĹ skrÄtu ciÄĹźarĂłwki np
  6. Eska Armiego

    Jak znajdÄ te z Lambo to oddam za $
  7. Eska Armiego

    Opona 225 MuszÄ sprawdziÄ co tam jest na feldze napisane.
  8. Eska Armiego

    To sÄ felgi oryginalne felgi z RS4 B5 ze zmienionym rozstawem Ĺrub. Oryginalnie byĹo 5x112, teraz jest 5x100. Post dodany: [time]1443733278[/time] DziÄkujÄ Staram siÄ bo tak jak pisaĹem ten samochĂłd spowodowaĹ nawrĂłt choroby. W ogĂłle jak go kupiĹem to z myĹlÄ, Ĺźe pierwsze co zrobiÄ to pojadÄ do Spanky-ego na zwiÄkszenie mocy ale jeĹşdzi tak dobrze i bezawaryjnie, Ĺźe bez zakucia silnika i zmiany turbosprÄĹźarki Ĺźadnych zmian w mocy nie planujÄ. Poprzedni wĹaĹciciel miaĹ hardocorowy program i leciaĹo mu wszystko, dosĹownie wszystko. MusiaĹ wrĂłciÄ do serii, ogarnÄÄ wszystko to co program popsuĹ - min. gĂłra silnika, turbosprÄĹźarka, waĹ napÄdowy. Dopiero jak to ogarnÄĹ zrobiĹ program.
  9. Eska Armiego

    S3 miaĹy 1.8T. Ta miaĹa w serii 210KM ale juĹź ze zmiennymi fazami rozrzÄdu (a co za tym idzie napinaczem i ĹaĹcuchem). MiÄdzy BAM-em 225KM a AMK 210KM róşnica jest tylko w programie. ChciaĹem inny kolor, caĹy czas marzy mi siÄ czerwony i pewnie kiedyĹ siÄ niÄ na taki oklei. NiedĹugo wstawie zdjÄcia i opis co juĹź zrobiĹem ale tym czasem padam. Post dodany: [time]1443711732[/time] DodaĹem przeprowadzone modyfikacje i w miarÄ aktualne zdjÄcia: [img width=1024 height=734]http://s27.postimg.org/852bv0mpv/DSC_0462.jpg[img width=1024 height=678]http://s27.postimg.org/kfvaf38qr/DSC_0443.jpg[img width=476 height=768]http://s9.postimg.org/6xbzda57z/DSC_0458.jpg [img width=1024 height=678]http://s18.postimg.org/eqtw1ddq1/DSC_0501.jpg[img width=1024 height=678]http://s21.postimg.org/48pg69x13/DSC_0506.jpg[img width=1024 height=678]http://s24.postimg.org/iak1qh6yd/DSC_0496.jpg[img width=1024 height=678]http://s30.postimg.org/th11qpf29/DSC_0526.jpg [img width=1024 height=678]http://s1.postimg.org/6qtapdwof/DSC_0763.jpg[img width=1024 height=678]http://s1.postimg.org/7265oenqn/DSC_0741.jpg
  10. Eska Armiego

    KiedyĹ spotkaĹem na drodze i juĹź wtedy zapowiedziaĹem, Ĺźe bÄdzie moja. Po 6 latach poprzedni wĹaĹciciel, za mojÄ namowÄ wreszcie zdecydowaĹ siÄ sprzedaÄ i tak od 6 miesiÄcy jestem wĹaĹcicielem S3 8L 2001 polift Pod maskÄ 1.8T AMK (gĹowica APX) - wtryski 380 - przelotowy wydech El-tec - DP 3 cale, reszta 2.5 (https://www.facebook.com/El-Tec-142955629087455/timeline/) - turbo K04-023 (po awarii, kupiona fabrycznie nowa) - TIP MG-Motorsport - H&R- 50mm - 6 tĹoczkowe zaciski z Porsche Cayenne (350), z tyĹu 312mm (http://www.m-drive.pl/am-brakes/index.html) - sprzÄgĹo kevlar Moc: 250KM 360Nm, strojone u PawĹa Zaprzalskiego w http://www.turbodiesel.pl Po zakupie wyglÄdaĹa tak: W ciÄgu tych 6 miesiÄcy trochÄ przy niej zrobiĹem. O ile w przypadku kupna B6 staraĹem siÄ wyleczyÄ z modyfikacji tak z S3 nastÄpiĹ nawrĂłt choroby Marzec 2k15 Zaraz po kupnie zamontowaĹem LPG Instalacja: lpgtech 224, Dragon BF, KME TwinTUR, Filtry Ultra360 Butla 38L we wnÄce koĹa zapasowego, wlew ukryty pod klapkÄ. InstalacjÄ,strojeniem i serwisem itd itp zajmuje siÄ Kosmo, znany min. z LPG Forum czy A3 - club.net Róşnicy w jeĹşdzie PB/LPG nie ma Ĺźadnej. Nie ma nawet szarpniÄcia przy przejĹciu z PB na LPG, jest tylko charakterystyczny dzwiÄk. EGT na LPG niĹźsze niĹź na PB98 (bo na takiej esa jeĹşdzi). Spalanie 11-13L LPG KwiecieĹ 2k15 - Bixenony z nowymi kloszami na soczewce z A6 C7 (Ĺźarnik 5k, dodatkowo ĹźarĂłwki Osram Cool Hyper Blue) - Radio Alpine CDE - 170 RR (czerwone podĹwietlanie), gĹoĹniki przĂłd u-DIMENSION EL COMP 5 Maj 2k15 - Olej i filtry - Siatka do bagaĹźnika - BrakujÄcy przycisk dezaktywacji alarmu (4B0962109A) - Obrysy z wyĹÄcznikiem - SprÄĹźyny -40mm na przĂłd - Polerka lusterek - WskaĹşnik temperatury oleju Czerwiec 2k15 - Chromowane nakĹadki na pedaĹy (8N1064200) - Aluminiowa podstopnica (1C1864777) - Schowek piano (stary siÄ nie zamykaĹ) Lipiec 2k15 - Nowe lampki tablicy rejestracyjnej (8D9943021 H 8D9943021 G)+ diody smd - Ubita koza czyli sprÄĹźyny -50mm H&R - korek wlewu oleju R8 (420103485B) - Wymiana ĹźarĂłwek oĹwietlenia wnÄtrza na led - Ramka radia - Wycieraczki Valeo Xtrm Silencio - "Nowy" emblemat kierownicy SierpieĹ 2k15 - FMIC - Malowanie odpryskĂłw - PrzejĹcie z Motula 5w40 na LM 5w40 i pĹukanie silnika - OsĹony pod maskÄ pomalowane w Black Piano - Malowanie listew progowych WrzesieĹ 2k15 pod znakiem serwisu - przegub Spidan (z osĹonÄ) i osĹona drugiego przegubu Lobro Cóş, przegub nie pasowaĹ. SkoĹczyĹo siÄ na zakupie uĹźywki w bardzo dobrym stanie - trĂłjnik odmy 06A 103 221 BG (2 tygodnie czekania na czÄĹÄ z DE) - wÄĹź odmy 06A 103 213 AK - uszczelki, podkĹadki i inne pierdoĹy pod maskÄ: N90663301 - podkĹadka pod osĹonÄ silnika 06B103638 - tulejka izolujÄca osĹonÄ silnika od wibracji 8N0103531 - Ĺruba mocowania osĹony silnika 06A103483D - uszczelka korka oleju 06A133287L - uszczelka pod korek oleju Przed/po 4x 06A906145 - oringi pod wtryskiwacze 4x 06B133555H - wkĹady do zaworu wtryskujÄcego 8Z0955205 - zaĹlepka Ĺruby ramienia wycieraczki Przed/Po: - wymiana oleju G052175A1, filtra 02D525558A i uszczelki 02D525089 w haldexie
  11. Avus 3 robi robotÄ
  12. Smerf z męskim silnikiem :)

    Pewnie, kill jest kill
  13. B6 TeaM

    Regulamin dotyczy wybranych: 2.7BiTurbo zapie.... moĹźe a za: forum siÄ zjebao jest kropka Tak, wiem nie zgĹosiĹem i dlatego ostrzeĹźenia nie ma.