B5 event
 

krzysiek23

Members
  • Content count

    214
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by krzysiek23

  1. RS4 b5 by hiszpan123-->Panamera Turbo 390mm

    to kupiles sama bude bez silnika?
  2. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    ile takie cus kosztuje(portning,walek masz stary czy od czegos nowego?gniazda wtryskow tez robili?) jade w sobote ogladac a4 b6 s-lina 131ps 6 biegow i chyba tez bede szedl w jakies 250-270ps jak kupie
  3. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    kowi skoro ruszasz juz takie moce to ogarnij glowice zeby niebylo strachu.....juz ten 1000zl chyba nierobi roznicy
  4. Dom czy mieszkanie? Odwieczne pytanie

    a okno miales tak zaplanowane?ja chyba wolalbym bez na wiosne ruszam z grubym remontem i u mnie w lazience sa 2 bede wywalal lub ewentualnie 1 wzdluzne waskie
  5. Temat zbiorczy - Hamulce

    ta kupujesz do tego klocek rs6 c5 lub s4 b6 tarcza s4 b8 i skladasz jedyny mankament to to ze klocek zostawia 4mm u gory niestertej powierzchni....nieznalazlem nic wiekszego rs6 c5,s4 b8,s4 b6 jak sprawdzalem maja klocki tych samych rozmiarow
  6. Temat zbiorczy - Hamulce

    jedynie 330 zagraja pod jarzmem z rs6 c5 bez toczenia tarczy...jak tu zdjecia sie wrzuca bo mam pare fot z takiego zestawu
  7. ja robilem kolesiowi do s4 b5 330mm na jarzmie z rs6c5 i tarczach a4 b8 plus adapter 8mm.......siadlo zacnie zaciski z a8
  8. panie ja pytalem o isofix lewy bym potrzebowal do b5

  9. B5B SUMMER EVENT vol 1

    kurcze ja jestem w pl tylko do 27 lipca
  10. Smerf z męskim silnikiem :)

    ciekawe jak to wyjdzie, guma jednak absorbuje troche tych wibracji....ja tez nalowalem sanki proszkowo ale w czasie transportow tam sie rysnelo,tam przetarlo i obrosly rdza jeszcze bardziej niz przed oddaniem do piaskowania i malownia
  11. 3.0 TDI Biturbo, Flame Red, Body By Me.

    Arek wysylales te zegary do Faziego...ja mam ten sam problem ze obroty nie trybia w zegarach z rs4 b5 do mojego parcha z 98r.
  12. B5B SUMMER EVENT vol 1

    kur,,a gdzie to oki mam rzut beretem takze tego jestem gotow...ustalcie date jak najszybciej co by mozna juz se wolne zaklepac
  13. [B5 AJM++] OGrowóz

    wszystkie tanie oslony wytrzymuja do 3 miechow...ciut drozsze typu rullive do 2 lat i gume szlag trafia...ori trzymaja najdluzej
  14. Zajęcia pozaklubowe

    z wyksztalcenia mechanik,praca w serwisie Toyoty...oprocz napraw standardowych,montujeogrzewania postojowe(eber,defa),haki,czujniki parkowania i wszystkie wymysly klijentow....
  15. jaki telefon używacie?

  16. jaki telefon używacie?

    iphone 5, zonka6s ogolnie przy moim trybie nie widze minusow(6s ma lepsza baterie ta w 5 starcza mi na 2 -2.5 dnia ale jak zona go uzywala to 1 dzien i padala,6s trzyma jej 1.5-2 dni).....jatela przewaznie tylko esy i dzwonie rzadko w internecie siedze.....ogolnie wszystkie gadzety zmienilismy ja jablko i bardzo jestesmy z zonka zadowoleni
  17. b5 by Gwerty kevlar &plasti-dip

    kurde kozacko wyszlo jak ORI,tez to chce...bo w tych moich podzialka mnie drazni,predkosci i obrotow
  18. b5 by Gwerty kevlar &plasti-dip

    Grzechumasz moze zdjecie zegarow z tymi szablonami z rs4 b5 z podzialka z diesla?kiedys na letnim pokazywales mi je...masz foto jak to wyglada po zalozeniu?
  19. Wymiana uszczelki pod głowicą

    tylko ze kowi ma nowy rozrzad prawie...ja jak wymienilem walek na SDI-ka przy 25tys.tez rozrzad stary zostawilem
  20. Wymiana uszczelki pod głowicą

    to kup ori bedzie grzalo...kup nowy pasek rozrzadu bez rolek itp.
  21. 3.0 TDI Biturbo, Flame Red, Body By Me.

    tutaj podatek drogowy na diesla jest inny niz na benzyne...i te z dpf diesle tez maja inna stawke niz te starsze bez....a w ubezpieczalni do slkadki wliczaja moc auta
  22. 3.0 TDI Biturbo, Flame Red, Body By Me.

    no u siebie mam np.19" i gwint w dowodzie wbite...ale heble,cooler,program,wydech,brak kata jakby przy kontroli to wyszlo auto na lawete i parking..
  23. 3.0 TDI Biturbo, Flame Red, Body By Me.

    tutaj grubo modza,ale duzo aut jest na tor potem nie legal(na ryzyko) a na koncu zostaja wytrwali co przeszli przez te wszystkie papierkowe bzdury na policji a jest ich w uj...juz probowalem kiedys z 2.7 bit z s4....wtedy byl problem zmienic diesla na bene,a mega problem 1.9 na 2,7...jeszcze zeby byl 2.5 v6 mialbym lzej
  24. 3.0 TDI Biturbo, Flame Red, Body By Me.

    w PL jest inaczej tutaj kazda zmiane musze zglosic a specjalna policja musi wydac decyzje czy auto sie np.nada albo czy juz jest za stare na jakies modyfikacje....jeszcze przeglad bym sobie ogarnal moze ale w razie wypadku takie zmiany bez wstawki w dowodzie pograzyly by mnie na lata