B5 event
 

marcinoa4b5

Members
  • Content count

    409
  • Joined

  • Last visited

About marcinoa4b5

  • Rank
    Użytkownik

Profile Information

  • Gender

Converted

  1. A4 b5 1.8T - Cherrylady

    Efekt jak dla mnie mega Najpierw czyszczenie preparatem do mycia silników, potem piaskowanie drobnym piaskiem (prawie jak mąka) i potem malowane w podkład i spray VHT na temperature. Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
  2. A4 b5 1.8T - Cherrylady

    świetnie ci to wyszło, kawał pracy włozone żeby taki efekt końcowy było, powiedz jak osiągnąć taki efekt np jak na kolektorze ssącym?: piaskowałeś te elementy czy dokładnie czyszczoe jakimś srodkiem i malowane spray na wysokie temeratury bądź inna farba?czy jeszczeinny motyw:)??
  3. jak będziesz robił u siebie tą masę każda osobnona cewkę?
  4. Też to robiłem u siebie w 1.8T, wywalenie ICM i przejście na cewki tfsi, masa zpokrywy zaworów rozdzielona, po 2 cewki z 1 punktu.
  5. Przetwornica

    ale te co ci podałem są odporne solidne i da się je regenerować, ja kupiłem komplet za 160pln jakieś 2 lata temu i dalej śmigają, szukaj okazji jak nie ma ciśnienia, hid, że nowy też nie znaczy wiele...mogą robić zakłócenia etc ale zrobisz jak uważasz
  6. Przetwornica

    co prawda mam bixa na d2s ale może popatrz za przetwornicą koito denso z vel satis albo lexus lub toyota chodzą po 100pln sztuka, nie baw się w żadne hid-y... http://allegro.pl/vel-satis-przetwornica-xenon-8200051260-i6710675822.html tylko podajesz zasilanie do kostki
  7. Takie tam czerwone :)

    ori jest zielony, u mnie był czerwony albo bursztynowy, uj sam wie w sumie tak wyglądał. Zmieniłem tak jak pisze ori zielony G004000M2, jest cisza oby jak najdłużej. Koszt 50pln bo sam wymieniałem i godzina czasu potrzebna
  8. Takie tam czerwone :)

    Pisałem ostatnio też to do Linar-a, też jakiś czas temu zaczęło mi wyć wspomaganie, zmieniłem na ori płyn z salonu skody i cisza a także trochę lżej śmiga kiera, także może najpierw od tego zacznij, a koszt niewielki i wymiana chwilę. Chyba, że chcesz to mamużywkę na sprzedaż za flaszkę, a regenerację szafa tez ogarniał jakiś czas temu u siebie
  9. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    raczej nie więcej niż 5cm,
  10. Daily Car fafnasty

    wskazówki robią robotę
  11. spoko, dobrze wiedzieć, trzeba będzie tez to u siebie uruchomić
  12. szafa a jak puszczałeś piny z licznika 8,9,10. I jaka długość przewodu potrzebna?. Też muszę to zrobić u siebie bo po wymianie na licznik pełnego lifta tylko działają drzwi kierowcy
  13. Smerf z męskim silnikiem :)

    a wcześniej miałeś jakie stołki było grzanie, wtyczki poduszek spasowały?
  14. B5 2.8 Quattro

    no dławik ładnie zawalony, takie gówienko ale warto zmieniać
  15. SimplyClean by Oficer

    i siadła spoko? nie było problemu ze spasowaniem tylko idealnie leżała?? ja kupiłem tutaj: http://allegro.pl/audi-a4-b5-1995-2001-spoiler-daszek-avant-i6657895551.html nie polecam nikomu w ogóle nie pasuje i nie leży, nie wiem jak to ogarnąć