Pablo15005

Members
  • Content count

    903
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Pablo15005

  1. Siema, Moja plecionka konczy swoj zywot, puszka po kacie pusta a w tlumiku koncowym przez to ze puszka zostala jest takie specyficzne szumienie. Co polecacie wsadzic ? Inwestowac w dp z kwasa http://www.olx.pl/oferta/passat-b5-b5fl-audi-a4-a6-1-9-tdi-downpipe-2-5-tuning-katalizator-CID5-IDbE9Hb.html#dac3b60918 czy jakis zaminennik od gruchota? http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-katalizator-tlumik-i6465101942.html http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-rura-downpipe-i6404583132.html Licze na jakies cenne rady
  2. Jaka alternatywa dla katalizatora AJM ?

    Znajomy robi dpki, dawalem mu mojego kata na wzor. Jak cos daj znac dam namiary
  3. Wszystko o oświetleniu LED

    Nie mam fot I narazie nie bedzie dopiero kolo swiat bede w domu zeby cos zrobic... ale dziwnie to swieci przed samym zderzakiem bialutko pozniej rozprasza swiatlo...
  4. Wszystko o oświetleniu LED

    Wrzucilem 20k lm, w soczewce swiatla wiecej co za tym idzie bielsze. Ale swieci jak poprzednio szalu nie robi ale za te pieniadze nie bedzie szalu... chciec wiecej to albo bix albo biled niestety...
  5. Ajm idzie po kablu
  6. Wszystko o oświetleniu LED

    Zamowilem jakies z ebaya 20k lm porownam w weekend z tymi 8k...
  7. Wszystko o air ride.

    Zrobisz gowno po taniosci to takie odczucia beda
  8. Wszystko o air ride.

    To chyba najlepiej air robic na zoltym koni skrecic go na max twardo przed zlozeniem I jest beton
  9. Wszystko o oświetleniu LED

    Dla mnie jak za te pieniadze jest ok. Wiadomo ze nie bedzie to bix czy biled no ale co tu porownywac... moje zdanie na plus za barwe swiatla, chcesz wiekszej widocznosci musisz zainwestowac a nie pol srodki... Ps. Jestem ciekaw jak ten 16k lm swieci czy byloby widac roznice, moze kiedys odzaluje I przetestuje :)
  10. Takie tam czerwone :)

    Ja niedawno zakladalem 180 do liftowego zderzaka na rurach 57... jakbym wiedzial ze tyle ciecia zderzaka too bymm sie zastanowil dwaa razyale udalo sie zamontowac wszystko tylko stracilem ucho do holowaniamam nadzieje ze w lecie bedzie opor caly czas
  11. Wszystko o oświetleniu LED

    hella3 led 72w 8000lm
  12. Grey Bitch! SimplyOEM+ SWAP na AVF

    laduj hf, wiadomo czy alki wydola? a tak bedzie pewne...
  13. Fejk rs4 tdi by szafa

    tak to jest z pompkami wlasnie, niby cacy sa, kupujesz z zamiarem ze wsio bedzie git nastawiony na pozadne kreski a tu lipa :/ ogarniaj pompki i stroj ponownie bo teraz pewnie niedosyt kasy wpakowane a troche przymalo tej mocy moim zadaniem, wazne ze jest z czego wykrzesac
  14. Fejk rs4 tdi by szafa

    Bedzie pasowac do soczewki hella3 z adapterem pod h7?
  15. Fejk rs4 tdi by szafa

    Zasieg swiatel taki sam czy? Fajnie bialo przed autem
  16. Fejk rs4 tdi by szafa

    Czekam na fotki
  17. Fejk rs4 tdi by szafa

    Nagraj jakis filmik jak to jedzie ze startu
  18. Fejk rs4 tdi by szafa

    Gdybys mial wybierac drugi raz nie poszedlbys w tak grube dlubanie mocy? Myslalem ze Twoja opinia posunie mnie do rzezbienia mojego ajma...
  19. [B5 AJM] Static sedan by enczu | Sesja 2k17

    Siadla zaslepka?
  20. Daily Car fafnasty

    fajny czarnuch, dziwnie wedlug mnie ta cupra siadla na tej dokladce , albo to chodzi ze zespawany zderzak
  21. Fejk rs4 tdi by szafa

    Ajm + turbo awx juz sprawnie sie odpycha. Szafa teraz na gtb 2056 bodajze i sprzeglo jednomas graty turbo spaw. Tez mialem tak dzialac ale...
  22. [B5 AJM] Static sedan by enczu | Sesja 2k17

    Enczu gdybys chcial grilla to zapraszam, fakt na esowym grillu fajniej auto wyglada
  23. Grill od esy bedziesz zakladal? Jak tak to bede mial swiezo pomalowany na sprzedaz :)
  24. Wsio spoko aby te nadkola listki wyszly