mcsym

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

About mcsym

  • Rank
    Newbie

Converted

  • Imię Karol
  • Lokalizacja Ruda Śląska
  • Model A4 B5
  • Nadwozie Avant
  • Rocznik 2000
  • Silnik 1.8 T
  • Napęd Fwd
  • Skrzynia Manual
  • Paliwo PB + LPG
  1. Daily Car fafnasty

    Tylko chyba brud będzie szybciej łapał jak chropowata powierzchnia.
  2. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    Z18 i 345mm
  3. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    fafnasty, dzięki. Po tych zdjęciach już jestem pewien, że odpuszczam. A tymczasem zbieram pomału graty na zimowe wieczory.
  4. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    Dzięki za foto, bardzo pomogło. Jest jeszcze szansa, że da się z felgi urwać coś i przetoczyć, ale to już wyjdzie po zakupie, czy jest taka opcja...
  5. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    No gleba będzie ile się da, żeby auto jeździło i skręcało. Pytanie, ile ten tył będzie wystawać...
  6. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    Szybkie pytanie :) Wejdą te felgi 19' bez wystawania poza obrys: Przód 8,5 ET 30 opona 215/35 , tył 9,5 ET 35 opona 225/35?
  7. Fejk rs4 tdi by szafa

    No pisałeś wcześniej, że auto do lakierowania to mam to na uwadze :) w każdym zawsze coś się znajdzie do poprawy.
  8. Lekko rozpoczęte BePińć

    Reflektory out to przede wszystkim, a później folię z szyb bym usunął. Tak to poprawnie.
  9. Fejk rs4 tdi by szafa

    Świetnie wygląda! Muszę kiedyś zobaczyć na żywo.
  10. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    Dzięki pany. Już przerzucam na imgur. Ciekawe na jak długo...
  11. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    To ja już nie wiem, gdzie te zdjęcia wrzucić... Fotosik nie działa, imageshack też nie, photobucket chce jakieś opłaty... Doradźcie jakiś sensowny serwis.
  12. Audi A4 1.8T Avant "S4"

    Witam raz jeszcze użytkowników forum. Chciałem przedstawić swój świeży zakup, a jednocześnie dokumentować wszystkie zmiany w Audi bo forum, to chyba najlepsze wyjście :) Podrzucę przy okazji kilka swoich poprzednich aut, które mniej lub bardziej były przeze mnie modzone. Jak widać słabość do koloru czerwonego jest. Wracając do Audi, znałem je już od kilku lat, za poprzednich właścicieli. Tak się stało, że 4 lata temu trafiło do Rudy Śląskiej, skąd jestem. Kiedyś zagadałem do poprzedniego właściciela, że jeśli zdecyduje się na sprzedaż niech da znać, może akurat będę w stanie go odkupić. Tak się szczęśliwie stało, że Sebastian napisał pewnego dnia, że ma zamiar rozstać się z Audi… choć tak naprawdę sam nie był co do tej decyzji przekonany. Ryzykowna finansowa decyzja z mojej strony, bo najpierw kupiłem A4, a później dopiero wziąłem się za sprzedaż Passat B5, którym jeździłem niecały rok. Udało się. Kilka dobrych dni rozmów, negocjacji … Stoi na placu :) Co różniło akurat ten egzemplarz od innych? Fabryczny pakiet S4 zew. i wew. – dokładnie tak, dziadek Niemiec poszedł do salonu Audi i zamówił sobie Avant-a w pakiecie S4, tylko silnik 1.8T… Jakby tego było mało, dobrał czerwony kolor z RS4… Oryginalny przebieg 162 tys. km był dodatkowym plusem. Poza tym auto utrzymane w bdb stanie, a resztę się dopieści… W skrócie: Audi A4 1.8T AWT 150km -klimatornik -elektr. szyby, lusterka -ABS -Air Bag -skórzane wnętrze Recaro Tuningi: -gwint H&R -koła Dare LM 19 -jakiś Zenon -grill RS4 -wydech: DP + końcowy tłumik przelotowy Plany, hmm, jest to typowy dupowóz więc bardzo nisko nie będzie, poza tym: -większe hamulce -koła w racingowym stylu -podniesienie nieco mocy Dalej jak zwykle czas pokaże… Zawsze z każdym autem zaczyna się tak samo :) Na bieżąco, jak coś się będzie działo, będę wrzucał relacje. Na początek było czyszczenie: Potem wpadł Gwint H&R, który miałem do Passata kupiony ale na szczęście nie doczekał się montażu. Tył muszę poszukać nowy, bo ten co jest już się nie nadaje. Wnęki wymagały czyszczenia: Nawet spróbowałem z kołami z Passata, alejak do białego pasowały, tak tutaj kompletnie się nie nadawały. Finalnie jestskręcony jest tyle ile się dało. Przód na pewno musi iść niżej, ale póki co muszę coś wymyślić z błotnikami, bo nie są zagięte.